Gi mere Fan 👈

Hei 😘

En nydelig arbeidsdag e over, godt å vite at en både gjør noe godt for andre mennesker.  Som både trenger at vi vis at vi bryr oss.

E oppriktig godt å være raus mot andre som vi skal løfte opp. Ser at ved å være seg selv, by på gode situasjoner.  Så oppnår vi også at jobben en gjør for de også blir meningsfylt.

Det å skape gode opplevelser for de synes jeg e kanon viktig. 

Vi kan også knytte bedre bånd til mennesker ved å våge litt mer , å det å gi av seg selv e også noe som blir lagt godt merke til.

Livet er her å nu , vi må våge å leve ut den karakteren vi også er.  Vise kjærlighet, raushet å by på oss selv .
Vi vinner også på disse situasjonene.

Fordi ektehet det skinner så godt igjennom, om det e ekte eller falskt.

E i grunn lett å lese på et ansikt om den karakteren liker det den ser , ved å være litt mer våken , så oppdager vi oftere om vi bør trekk oss unna eller om vi bør holde oss fast.

Jeg bruke magefølelsen min på absolutt alt jeg foretar meg, høres sikkert sykt ut. Men energi e til å ta å føle på. En kan ikke ta feil på det….når en har trenet seg godt opp.

Vi kan oppleve at vi blir tappet for energi når vi har stått oppi vanskelige situasjoner.  Jeg opplever også å møte motgang å må jobbe mentalt med meg selv.

Hvordan skal vi motivere oss og tilføre mer energi å livsglede?

Jeg har bestemt meg for å være mere sporty, trene mere , det bidrar også til at jeg får mer energi også blir kroppen også bedre på alle måter.

Det å gi mere fan i hva andre mener om men e også noe jeg skal bli flinkere til .

Det å restituere seg på positive opplevelser, blir noe som jeg skal fokusere mest på.

Gode opplevelser bidrar også til økt livskvalitet og økt glede.

Skal i dag få gått meg en lang gåtur , kjenn det kommer til å gjør meg enormt godt .

Skap deg en nydelig dag, 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg