En flott dag går over til en ny flott dag ❤

Hei 😘

En variert og hyggelig dag e over snart .

Godt å kan være såpass flink til å utnytte tiden godt.

Høsten e her, e godt å se fargene på trean i varierte farger . Litt vind og storm hør med én god høst .

Dagen i dag var veldig hyggelig, med innslag ifra hyggelige mennesker 😘

Hvordan vi ønsker at dagen skal bli e også avgjørende for hvordan vi også er. Så fokuset er på målet, så gled meg på fortsettelsen.

Ungene e så selvstendig å flink ene e på videregående.  Flott å se hvordan de utvikle seg positivt å bra . Trener både på stamina og Tip toe. E gode egenskaper på den frøkna. Godt å se at de trekker mot de likesinnede.

Samtidig e politisk interesse e også gøy , å se at de klarer å press seg selv litt.

De som er på samme nivå som de selv , eller også de som e på et høyere nivå . De vokser spesielt når de formes under gode forhold.

Jeg ser det selv, skal jeg ha det godt, være en god person .  Så må også jeg være med mennesker som løfter meg opp . Flotte folk som både gir meg det ekstra kicket og også bidrar til at jeg blir en bedre utgave av meg selv .

Vi kan også hjelp oss selv for å null stille oss , være ute i naturen e også mer enn terapi , bidrar til at vi også får en bedre livskvalitet og vi klarer å endre vårt fokus .

Ved å holde på negative tanker, bidrar også til at vi blir syke…vi trigg oss syk å derfor må vi også være veldig forsiktig med hva vi lagrer i vårt indre.

Ikke alltid lett å få bort negative situasjoner, men vi er nødt til å jobb de ut . Vi får det så mye bedre selv .

Lytt til musikk, å ender fokus. Ofte så les jeg bøker for å null stille meg .  E utrolig godt å kunne være kun i mitt eget .

En flott avslutning på denne dagen også, vi opplever å lærer det vi skal.  😘

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad .

0 kommentarer

Siste innlegg