Skal vi utvikle oss, må vi være i positivt miljø❤

Hei 😘

En flott høst dag her i Rana 🍁🍂🍃🌞

Dette bidrar til at vi får positiv energi til oss e så godt å kan nyte denne dagen.
Vi merker godt at luften e skarp , høsten e virkelig kommet til Oss.
Det e uansett perfekt å kan korte ned regn dager med flott vær som vi har i dag.

Vi vil liksom ikke sov bort dagen heller, være i aktivitet å ha det gøy.

Ungene e aktive på vær sin kant, de er ikke like avhengig av oppgaver som de var før.

Godt å se at de alle 3 vokser opp å blir flott ungdom til å går mot voksne rekker.  Litt rart at vi nesten e jevn gammel 🤣

Godt at en var en ung mor , med et ungt hjerte da jeg fikk de 3 flotte barna mine . Ser faktisk resultater i dag.  Flotte verdier, de har alle 3. En skal selvfølgelig ikke overskryte over barna sine.  Men viktig å si ifra å påvirke de positivt. Veilede de slik at de blir trygg på seg selv.

Vår oppgave som forelder e faktisk å få de trygg, at de er i gode lærins miljø, påse at ungene alltid har det godt å utvikle de å påvirke de positivt.

Ved å ha sunne hensikter så påvirker vi de på best mulig måte.  Ser til oss så påvirker vi alle hverandre her hjemme.

Vi e et godt team som ønsker at vi alle skal ha det godt.

At vi skal lykkes med alt vi skal gjøre, kult å høre i fra ungdommen at de gleder seg på mine gleder.  De e flotte mennesker, som jeg faktisk skal være stolt over .

De har sykt høye ambisjoner og mål.

I takt med mora selv , jeg kjenn på den følelsen at det e godt å kan sitte på sidelinjen å observere at de e flink , strukturert , godt team , de vet hva de vil , har sterke meninger, å våger å følge drømmene sine .  Dette e noe jeg faktisk ser opp til ved dem ❤

Ingen av oss klarer å være i negativt miljø , vi mistet energi og vår kraft. 
Så vi har alltid et rett fokus her hjemme over hvordan vi skal ha det .

Det gir også ungene det rette fokuset hvordan de også takler utfordringer og at de trekk seg unna karakterer når de også får nok.

Uansett hvor en er så må en holde seg unna dårlig miljø, negative karakterer, fordi dette påvirker oss om vi vil eller ikke .

Vær den karakteren som du ønske å bli husket som .

Godt å bruke tiden her hjemme, bare nyte en rolig ettermiddag/kveld  å ladde opp batteriene. 

Det å gløtt på tven e litt gøy ….har sett mere på tven siden jeg kom hjem i fra USA. Har blitt litt påvirket av en spesiell flott type 😘
Bare positivt å samtidig gøy å kan se litt på underholdning.

Skap deg en nydelig kveld 😘🍁🍂🍃

Tusen  hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg