Rett prioritering ❤

Hei 😘

Dagen har vært passe innholdsrik, på gode opplevelser og det å lære.

Dagen har jevnt vært veldig fin, været å stemningen  har vært perfekt.

Har fått trimmet litt i dag, ikke alt blir slik vi planlegg. Godt å kan være ute lufta e litt skarp men e godt å nyte den .

Bare det å se på høstfargene e så nydelig, sola bidrar også til at energi nivået vårt stiger ❤

Kjenner virkelig jeg trenger all påfyll jeg han få , av gode relasjoner mellom mennesker og samtidig godt å kjenn på den gode følelsen.

Vi bestemmer selv for hvordan vi også skal ha det, i livet vårt .  Jeg har valgt å nyte livet tilføre masse kjærlighet for å både takle det som kan være tøft og vanskelig.

En e voksen å har andre verdier som også kommer bedre fram.  De som betyr aller mest for meg e de som jeg betyr noe for også .

Vi merker også godt om energien stemmer, oss i mellom.

Derfor så må vi også ha det rette fokuset, se mulighetene framfor å se hinder.

Har følt lenge at veiskille i livet e på sin plass, blir godt å se hva som bringer oss frem litt lengre fram.

Fordi jeg vet at vi får akkurat det vi skal klare å takle .

Det vi også må værne oss om er ting som tar energi.

Derfor så e det viktig at vårt fokus også handler om hva vi ønsker å tilføre tiden vår med.

Jeg prioriterer nå framover kun mennesker som bidrar til positiv energi ❤

Det som en merker med det e også at en selv også har det mye bedre med en selv ❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg