Blir positivt påvirket av mine ❤

Hei 😘

Før en nydelig gå tur , godt å få luftet seg og restituere seg i naturen. 🍁🍂🍃

E godt å gå å ha musikk i øran , la tankene bare flyte inn i musikken

Ofte kan både opplevelser og ting vi har privat.  Påvirke oss godt å få være så heldig å kan nyte en god tur alene.

Det bidrar også til at jeg tilfører meg selv mere glede , trenings tur i tillegg .  E godt å kjenn etterpå at kroppen virkelig hadde godt av dette.

Har vært flink i det siste å trenet mye , men hadde litt rolig i de siste dagene i forje uke.  Ble oppfordret å ikke ta det så stort først. Siden det e så lett å gli tilbake i gammelt mønster .

Merket godt på arbeids klærne i helga at jeg har gjort mye bra i det siste .

Godt å se at resultatet også kommer, både i en bedre energi å samtidig forbedring i kroppen min .  Blir litt slik at jeg konkurerer kun mot meg selv , godt å kjenn på kondisen min at den har blitt bedre .

Blir heldigvis godt påvirket av de jeg har rundt meg. 😘

Ved å motivere seg selv til å sette seg mål for å gå i ulike terreng e lurt .
Jeg har vært i det samme området nå i det siste .
Kan også fort bli kjedelig om vi ønsker forandring.

Blir til å utfordre meg mere i tøffere terreng for både kondis og livsstil forandring e det som også bidrar til at vi blir bedre å press oss selv både alene og sammen med andre e kult.

Skal nyte fridagen min i dag, kjenn på det at jeg nyter den allerede ❤

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg