Kjenn på den Følelsen !

Hei😘

Skal si dagene de går unna , med alt vi bestemmer oss for å gjøre .

Ved å tilføre kvalitet i dagen , så er vi også med på å påvirke oss selv veldig godt.

Merker for en flott energi, utstråling, glede en har i seg. Kommer av å være i rett miljø , trene , ha godt humør , ta godt vare på en selv .

E så godt å kan nyte fridagene mine perfekt , kan ikke huske at jeg har hatt slik god energi ….på lenge 😆

Viktigst e at vi har det godt, å fokuset vårt e å bidra til at mennesker rundt oss også har det godt.

Vi lær ungene å vis raushet å vis respekt mot andre.

Vi voksne må også gå framfor med et godt eksempel.  Være mot andre som vi ønsker selv å bli behandlet.

Så på TV i kveld , godt å gjøre litt annet, nippet i kaffen , e en flott kombinasjon 👈👍

Når en også ser resultatet av hva alkohol kan gjøre med mennesker, så e eg sykt glad for at mitt forhold til det e lite.

Hvis alkoholen tar styringen over oss , så har vi tapt .

Viktig å bryte grenser å våg å være fri , fordi vi utvikler oss bedre uten å være påvirket.

Det programmet jeg referer til, handler om en mamma , som skjulte sitt alkohol misbruk.
Over for omverden, fasade e noe vi alle kjenner til, å det at alt skal se strigglet ut til en vær tid e også ikke normalen .

Det gjør noe med en da en ser skaden den gjør, at en priser seg lykkelig fordi en ikke har dette problemet .

Det gjør virkelig vondt å se at unger ikke har det godt pga foreldrene sitt  alkohol misbrukt.

Det å kjenn på den følelsen gjør noe med meg.

Derfor så påvirke jeg mitt miljø rundt meg med at jeg drikker meget lite .

Kunne heller ikke ha kjørt mitt tøffe løp , om jeg hadde måttet drikke 3 til 4 vin gl. Pr kveld.  Før å roe meg ned , når du har lagt på ca
40 til 60 timers arbeids uke…så skjønn faktisk at alkohol kun raserer en  det gagner.  Hadde ikke klart å kommet meg på jobb  , eller holdt energi nivået på topp.

Nå e det kvelden, skal ladde opp til en ny flott dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg