Skap deg en magisk Onsdag ❤👈

Hei😘

En nydelig dag , vi e kommet oss halveis i uka 😘

Det å starte dagen godt som jeg har gjort nå de siste dagene.  Har også bidratt til at jeg har en bedre følelse og ikke minst bedre energi.

Deilig å være i god form å klare å press seg også e noe som e deilig.

Vi påvirkes også i det miljøet vi er i , ikke alltid vi reflektere over for oss selv om vi påvirkes positivt eller negativt…..!

Dette speiles også i hvordan vi har det , å hvordan vi også er over for andre.

Må si jeg e takknemlig for at jeg har blitt positivt påvirket , å startet opp med å trene, før USA turen sist så var jeg litt å trente , men når jeg kom hjem etter 4 USA turen i år klarte jeg også å vise at jeg også kan gi jærnet å trene.

Kan sikkert for enkelte virke som en skal vise seg fram , det har ingen ting med det å gjøre.

E rett og slett deilig å kjenn at en har mer energi og større energi  enn jeg hadde før jeg startet opp med å gå turer.

Fridagen i dag har jeg også benyttet å bruke tid på mennesker som en har det godt med.  Se på folk å gjøre noe annet en kun jobb.

Dette året har jeg også kun hatt størst fokus på jobb også USA turene. Det har også bidratt til at jeg ikke har bevilget så mye tid til latmanns liv ….heller tvert i mot .Har nå bestemt meg for å være mere raus mot meg selv , dette gir meg også mere glede .

Større livskvalitet og det å bevilge seg egen tid e også viktig.

Kjenn også at jeg lik å få være mere hjemme sammen med de en bryr seg om, ungdommen de e blitt så lite avhengig av meg. Det e også veldig godt at en ser de vosker seg til å bli selvstendige mennesker.

Da har denne unge mora, gjort mye bra ved å veilede de opp å fram , å heie på den , motivere de , være deres mentor, rådgiver og samtidig USA mamma kødd vi ikke med ❤👈.

Det å ha store mål i mitt liv , påvirker også mine barn sine mål og ambisjoner.

Godt å se at de alle 3 har Sunne verdier, flotte holdninger, ikke har stygge holdninger, de ønsker å lykkes å nå store høyder . Kult å se at de 2 største e på god vei opp å fram.

Eldste sønn har vært en som har påvirket de andre 2 positivt, både innen for jobb, trening og USA.

Det å stake ut en ny kurs i livet synes jeg e modig og samtidig tøft.

Mennesker som våg å ta litt andre valg de ser jeg opp til.

Ser ikke opp til mennesker som har negative adfetds mønster å lever et liv som ikke tilføre verken livskvalitet eller at jeg klarer å bli motivert av å lykkes med det jeg ønsker å gjøre.

Det jeg egentlig ønsker å komme fram til her, er om vi ikke forstår andre sine valg.  Så skal vi heller ikke begynne å prat om ting vi ikke skjønne.  Da må vi også tilegne oss kunnskap slik at vi vet hva vi eventuelt prater ned .

Ved å tenk før vi prat e også en egenskap som folk burde også ha lært seg .

Enkelte e så tøff både bakom tastaturet at jeg skjønn ikke helt hvorfor de heller ikke klare å være en flott person.

Å heller kan prat på en fin måte , fordi ønsk folk respekt så må de også gi respekt tilbake.

Utrolig takknemlig for at en ser muligheten å våger å leve . Livet e her å nu , etter at mamma døde så fikk jeg et annet syn på livet.

Jeg så på livet at en vet ikke når livet tar slutt , vi venter med alt til vi til slutt ikke kan gjøre det.
Mamma å jeg gjorde nettopp det , vi skulle ta turen til Kabelvåg, men vi besluttet at det gjør vi til neste år.

Verken jeg eller ho hadde forutsett at hun skulle bli syk, å dø året etter…..

Derfor lev nå , ikke vent med livet, ikke sett alt på vent , våg å være litt rar , våg å være seg selv, vær et godt menneske , vis kjærlighet det e bare flott, være raus mot folk , du får igjen det du gir , fordi livet e her å nu , å livet sier ikke ifra når det går mot slutten.

Derfor så lev jeg slik jeg ønsker å ha mitt liv, jeg kutter energi tyver, fordi jeg vil ha det godt i livet mitt , jeg bevilger kjærlighet til livet, vi trenger påfyll for å ha det godt ❤

Skap deg en magisk Onsdag ❤👈

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg