Magisk dag 🌞❤

Hei 😘

God morgen, 😘 ny dag å nye muligheter!

Halveis i uka , godt å kan nyte dagen i dag også på min måte ❤

Skal kjøre ungene på skolen, så e det en ny gå tur på meg ❤

E godt å starte dagen så bra , bedre energi og en får også en annen holdning!

Før noen uker siden så hadde ikke jeg denne gode følelsen, jeg hadde ikke disse gå turene heller.  De gir meg enormt tilbake ❤👈

Nå e det bare å holde rett fokus, å se på hva dette både gjør med kroppen også se hva det også bidrar til.

Mere glede , utholdenhet og bedre helse!

Vi får helsegevinst i å trene!

Det e så deilig å kjenn at kroppen e litt størl og vondt i muskler , godt å kjenn at kroppen e i livet ❤👈

Skal møte ste tanta mi , i formiddag blir så koslig at å , vi skal få oss en kaffe sammen 😘

Viktig at en vier god tid til andre som ønsker å være sammen med deg .
Vi har en god relasjon til hverandre , dette e med på å sprit opp dagen men , med godt humør og mere til .

Nå skal vi dra snart 👍

Skap deg en magisk dag, 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg