Yes smart er jeg og modig er jeg også ❤

Hei 😘

Høst og mange forventninger, mål som vi ønsker å nå.

Hvorfor skal vi klare å utvikle oss, om vi ikke våg å forandre oss litt?

Ved å gjøre små grep så får vi også til det andre ikke ork å bevege seg inn på.

Har lovet meg selv å ta vare på meg selv disse fridagene….ofte så styr vi med før mye . At vi brenn lysene å lysten til å holde på med jobb og karriere.

Vi må også våg å ta oss tid til oss selv 200 % i perioder.

Her har ikke akkurat jeg vært flinkest, når du e arbeids narkoman…så e det ikke lett ….å gjøre noe annet .

Disse 2 dagene jeg har fri etter kvarandre, e for meg sinnsykt kvalitet.
Fordi jeg tilbringe tiden min med flotte folk, som også bidrar til at jeg får det bedre .
Vi treng å få flir , være i godt humør , å glede seg til å møte mennesker.

Om vi ikke lærer å savn noe , hvordan skal du klare å bli glad i noe ?

Dette er også noe som e viktige egenskaper , det å sett pris på egen tid, tid med mennesker du bryr deg om. Det å sette av tid for deg selv , ikke minst fordi du e jo maskinen som skal fungere .

Så e kanon viktig at du har rett påfyll av energi og positiv flyt. Skal vi lykkes uansett hva om det e i kjærligheten eller karriere så må vi ha det godt inni oss , være trygg på oss selv å våre omgivelser.

Ved å vise respekt, for andre mennesker e kanon viktig . Vi gir et bilde av oss selv allerede ved vår første møte med andre mennesker.

Ofte så kan vi undre på hvorfor enkelte mennesker e totalt fri for empati og medfølelse for andre mennesker.

Enkelte mennesker de ser ikke sine egene feil , de klarer ikke en gang å si unnskyld , når de går for langt.

Det som speiler disse karakterene, er at de ikke har det godt med seg selv.

Vi andre dødelige vi har respekt, empati og medfølelse godt innarbeidet i oss , dette vis også hvordan vi e , se på dette når du knytter bånd med mennesker.

Fordi vis ikke mennesker raushet, empati og medfølelse for mennesker, så gå videre. Da er det ikke de rette karakteren en hadde møtt på.

Høsten kommer med forandring, det blir mørkere, vi får flotte høstfarger og vi går en ny tid i møte.

I år har det vært mye som har skjedd, 4 USA turen.  Jeg har jobbet sykt mye , jeg har bidratt til mye forandring selv pga at jeg e då heldig av jeg jobb som frilenser.  Lik i grunn det aller best.

Disse turene har også fått meg til å bevege meg på en annen arena , våge mere , tørr mere også utvikle meg .

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe annet, innen for karriere. Høsten kommer jeg til å knekke ut koden på framtiden , hva blir det .

Har i mange år gått med en gründer drøm , som hadde vært så kult å fått satt i livet.

Vi kvinner vi er ofte slik at vi må ha alt i boks før vi går før ting….mannfolka de bare gjør da så snart de har idéen klar 👏👈👍

Det handler om å være smart og modig, så yes smart e jeg, modig e jeg også , så får vi se om høsten bære frukter i år ….tiden får vise .

Jeg skal legg meg på ladding , til en ny magisk dag i morgen ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg