Det som gir meg det ekstra kicket ❤👈

Hei 😗

En innholdsrik dag, 👍😘

Det å starte dagen med en gå tur, e perfekt!

Utrolig hyggelig å nyte en fridag, å bare kos seg, med en flott venninne.  Det å bytte ord , å reflekter hvordan vi har det , e så godt å kan se tilbake å være stolt over hva vi har fått til.

Ofte så bruk jeg fridagene til binære jobb , i dag har jeg kun hatt fokus på meg selv , også gi meg selv enda mere energi . Det å tilføre oss det vi trenger for å ha det godt i livet, må vi heller ikke glem bort.

Jeg å jentungen fikk oss en tur opp til pappa og min stemor, utrolig hyggelig å kunne bruke tiden sammen. 

Godt å få brukt både lattermusklene og kjenn på den gode følelsen en har i seg , viktig å ha det godt 😘

Jentungen hadde bursdag forje fredag , hun hadde egene planer da på dagen sin.  Så vi ble enige om å finne en dag å dra ut å spise sammen.

Ikke lett i vår familie å finn dag da vi alle har fri samtidig.

Det ble bare 3 av oss i dag , uansett må vi ta oss tid til kvarandre.

En kjenn at en har vært mye mere aktiv i det siste enn på sykt lenge.

En kanon god følelse , er god sliten i kroppen, men det e rett og slett bare deilig.

Dette motiverer meg enda mere til å fortsette, så kommer til å bli en ny trend.

Det som også er kult er jo også at en ser at kroppen blir slik den en gang var …heldigvis så e det trening som skal til for å forvandle forfall til å kunne skinne igjen å se at kroppen e sunn og normal.

Jeg sluttet å røyke for 5 år siden  også døde min mamma for 4 år siden.
Disse situasjonene har også vært med å bidratt til mitt forfall, vi er skrudd slik i hop at når vi slutter med noe , så skal vi trøste oss med noe annet .

Jeg sa alltid mens mamma lå på det siste, til mine barn.  Laget god mat nå skal vi kos oss, dette for å ta bort sorg….

I dag e jeg glad fordi jeg bruker min stahet på å press meg i kloķkerhagen.
Godt å bruke tiden rett, å samtidig se at resultatet blir bra for kvar tur jeg går .

Det som også gir meg det ekstra kicket ❤👈

Skal liksom ikke så mye mere før å fyll på energi lagret ❤

Skap deg en nydelig kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg