Kropp og fasade er noe vi ønsker skal være strålende ❤

Hei 😘

En nydelig start på dagen etter å ha gått i klokkerhagen 😘

Været e flott høstvær, akkurat passe for å gå seg en lang god tur 😗

Med flott musikk i øran, å tempoet høyt . Må si at kondisen kommer sigende e godt å kjenn at alt blir bedre nå framover.

Trening e økning til bedre livskvalitet, vi styrker både vår psyke og mentale helse.

Ikke minst så får vi også et bedre fokus , en kun å være en sofa sliter  …noe å tenke på.

Ser selv i mitt eget liv , men møter på hinder som ikke alltid en klare å forutse. Vi klar å omprogrsmre sinnet vårt å null stille oss mye bedre om vi tar føten med oss , treng ikke å være tilknyttet et trenings senter for å klare å være på topp.

Vi har en nydelig natur her i Rana, e reine skjære relasjonen i seg selv bare å se på naturen.

En merker ofte om en spør andre om de skal gå sammen med en . Så pass det skjelden, også fordi en har ulike aktiviteter og jobb tids punkter mine venner i mitt nettverk.

Derfor har jeg bestemt meg for at det skal ikke forhindre meg i å gå tur.

Før eller etter jobb så skal jeg bevege meg, den energien jeg også har fått av dette e helt sykt deilig.

Vi kan klage på at vi e sliten å uopplagt men ting blir ikke liker ved å klag , vi e nødt til å gjøre noe med livet vårt selv enten vi vil eller ikke .

Å gjør vi ikke noe så forfall vi både innvendig og utvendig. 

Vi hører ofte du blir hva du spiser, du blir også hva du tenker, spiser og gjør .

Derfor må vi ta acton i vårt liv slik at vi ikke får USA tilstander her hjemme, vi e på god vei til å se en negativ utvikling dessverre.

Vet at jeg nå beveger meg i et farvann der mennesker ikke liker at en tar opp dette temaet pga at det e så sårt.

Kropp og fasade har alltid vært noe vi ønsker skal være strålende. 

Jeg e vokst opp i en heim der mamma hadde Grete Rode kurs og en pappa som var nye med vekta si.

Jeg selv har alltid elsket det gode livet jeg var født inn i , jo bedre mat en fikk jo mere spiste en , pappa sa alltid til meg, husk på inntaket ditt må stå takt med aktivitetene dine. 

Nå e det bare hjem en tur , å stell seg litt før jeg skal møte en veninne.

Blir hyggelig å ta seg en by tur 😘

Skap deg en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg