En nydelig morgen💙

Hei 😗

God morgen dere, et spennende valg i går .

Evig takknemlig for at stemmen min ga rett resultat i dag 💙

Må si at Norge e tjent med å ha den regjeringen som vi har i Norge, vi har mye å se fram i mot .

Dagen i dag skal nytes fult ut , først e det å få ungene på skolen .  Også skal jeg få meg en lang trim tur i klokkerhagen i dag også.

E godt å få startet opp med en sunn start, det e terapi før både kropp å sjerl å gå i klokkerhagen.

Kjenn det godt i muskulaturen at jeg har presser meg selv , vi har ikke vondt av det heller tvert i mot.  Vi har bare godt av det å kjenn at kroppen e i god bevegelse.

Den gode effekten av å se forandring på kroppen, ved å holde den i form er også bare en ekstra belønning. 

Skal møte en venninne av meg på formiddagen, blir koslig å kunne hygge seg godt sammen på café å ha en hyggelig stund sammen.

Det e for meg terapi for både kropp og sjel, det å bruk tid på Gode  venner.

Det e godt å nyte fridagen midt i uka også, e godt å kan ha fri mens ungene e på skolen, også har vi ettermiddagen sammen.

Litt spesielt nå ungdommene e jo blitt så store , har jo sine egne mål og ambisjoner.  Så hvilke planer de har for dagen veit en aldri .

Det e jo også derfor det e så spennende å tilbringe tiden sammen med de . En dag sammen e aldri like, de gir oss passe mengde utfordringer, også bidrar de også at vi ikke førgubbes men vi e under stadig utvikling.

De hold meg evig ung , ved å ha rett fokus å veilede meg opp å fram.

Evig takknemlig for at vi har det så godt, å sett pris på de små opplevelser vi har sammen.

Ofte kan man tenk at de enkle grepene vi selv er med på å gjøre for å gjøre en forskjell. Er så vanskelig å tungt, men nok at vi gjør litt og litt før hver dag.

Du blir også til å se resultatet av det du gjør , du må bare ha tolmodighet og se framover.

Håper vi får sol i dag, e godt å kan nyte høstværet å se på de flotte fargene.

Nå e det bare å få på seg trenings klærne, å orden seg litt.

Skap deg en riktig nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Mvh

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg