Rett prioriteringer 👈

Hei 😗

En nydelig dag, har virkelig utnyttet dagen godt .

Må si å åpne med å gå en lang tur gjør mye med en.
Friskt å godt å en merker også godt at en har bedre kondis bare etter 6 dager trim turer.

Vi øker kondis også øker vi også vår utholdenhet.  Viktig å ha de rette holdninger.

Fikk meg et hyggelig kaffe besøk etter at jeg hadde vært å stemt .
Koselig å få besøk av en venninne 😍

Møtte ei dame som også skulle stemme, ble at vi begynte å prat om vær og vind.

Får en følelse av at hun veit litt av meg, så plutselig spørr hun meg . E du dattra til ho Sigrun.
Ja måtte jeg bekrefte , litt spesielt å møte mammas mange venner , en hyggelig prat.

Hun kom med slik gode ord om mamma, godt å vite at mamma faktisk har satt spor etter seg her i Rana ❤❤❤

Det å høre at ikke bare jeg som savn henne gjør litt godt ❤

Dro opp til pappa og min stemor vår godt å sitte ute å nyte sol og kaffe.
Stemora mi e så generøs å stelte i stand litt mat til meg 😗
Ikke ofte jeg å pappa ser hverandre, vi jobber mye både jeg å han . Godt å kan se hverandre litt 😗

Når en bruke tid på menneske som også bidrar til at vi får det godt . Så må vi også være flinke til å følge den rette stien.

Tiden går unna i godt selskaps, så fikk heldigvis nøte sola og stunden.

E vitamin til sjerla å få bruke dagen så godt som jeg har gjort i dag.

Skap deg en nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg