For adrenalinkick når en lykkes ❤

Hei 😘

God morgen 😘 ikke akkurat drømme været , men godt å kom seg opp tidlig, starte dagen godt.

Ble sent i går kveld, blir ofte slik når ungdommen skal hentes på jobb  på kvelden .

Skal ikke klag, har verdens flotteste barn, som e flink å bidrar til at vi har det helt topp sammen 😘

Skal kjøre 2 av barna på skolen, så skal jeg gå meg en lang morgen trim.

Kjenn etter går dagens trimtur at det har gjort godt i kroppen min .
Når en kjenn på den gode energien etter trimturer, så ser en også nødvendigheten med å vær i bevegelighet.

Du får mere energi, glede og større livskvalitet.  En får også et nytt fokus så godt å ha skapt en ny kurs.

Det e ny uke nå vi e kommet halveis snart i september , også e vi nettopp startet.

E i grunn rart hvor tiden  går unna, er jo slik i godt selskap at tiden går fort.

Kan heller ikke påstå at jeg har kjedet meg et øyeblikk heller, godt å vite at en har nok å gjøre .

Har mye å se fram i mot denne uken også, er lett som menneske , kreve ikke så mye av andre enn å kan ha gode stunder sammen.

Det som betyr aller mest for meg e å tilbringe tiden med flotte folk, som en snakker det samme språket med.

Vi bestemmer også selv hvordan vi skal løse et problem, om det skal bli stort eller lite.

Jeg har opplevd ulike situasjoner i år som ikke har bidratt til økt glede , men hva gjør vi for å kom oss godt ut av det ?

Kutt kontakt
Hev deg over de

Kan selvfølgelig være vanskelig om du jobb med disse karakterene.

Da må jeg ha nok luft , å ikke se de på en god stund.  Før å ha restituert meg, men da e også de luft for meg.

Vet mennesker kan synes det ikke e kult å bli behandlet slik , men før å si det slik . Mennesker som e falsk , søppel de fortjener ikke min kontakt.

Vi skal ikke bruk noe tid på ting som kun tar tid og ikke gir glede tilbake.

Har som sagt mye å glede meg til denne uka, skal jobbe målrettet med mine mål og jobb relaterte oppgaver.

Godt å kan være min egen herre , lik faktisk å kan skape mest selv . Vi er jo skrudd slik sammen når vi lykkes då får vi adrenalinkick, til å rock mere !

Jeg er også slik karakter at det du ikke våger , det får også jeg adrenalinkick når jeg lykkes med det.

Dagen e mystisk og magisk gled meg til å ta fatt på den. Skal også få stemt helt sikkert.

Håper du også gjør det , viktig at vi tenker over hvem som styrer landet vårt .

Vi har en flott statsminister nå , ønsker faktisk å se henne som vinner av valget.  Fordi hun e en flott karakter , hun fortjener også å få bevise i 4 år til at hun er flink dette kommer til å bidra til at Norge blir også styrt godt å stødig .

Ha et godt valg 💙💙💙

Skap deg en nydelig dag ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg