Bokprosjektet det går fremover ❤

Hei 😘

Godt å sitte inne å høre på regnet, kjenne på denne følelsen, at kroppen har blitt godt brukt .  Trening å kjenn at en har vært i bevegelse e godt .

Nå sitter jeg inne å reflekterer i bokprosjekt mitt, har nå i det siste jobbet mye med dette, ikke skrevet så mye med det å prate med gode venner av mamma, hvordan de opplevde henne.

Det å skreve bok i mellom alt annet en gjør kan også virke litt voldsomt.  I det siste har jeg vært flinkere til å prioritere kun meg selv!

E i grunn ikke så flink til å se mine egene behov.  Men nå skal jeg lytte mer til hvordan jeg vil lev og ha det .

Bokprosjektet skal være gøy å skrive , selv om det også setter mange følelse i spill. 

Bloggen e også ment som å være en arena for meg for å promotere både bokprosjektet mitt og alt annet jeg glød for .

Ei som jeg kjenner godt sa til meg, du må jo skjønn at folk e jo svarsyk på deg, du e jo så positiv et menneske, det e jo ikke bra. Du e jo ofte i Amerika, du må ikke skryt av det , før du skjønn det e jo ikke bra at du får ting tel i andre sine øya.
Du e flink i jobben din , står på å får ting tel , det e jo ikke bra for de andre .
Også kjør du jo en luksus bil også…e jo alt for mye av det gode.

Disse ordene ga meg også en pekepinne på hvilke verdier vi har som vi ønsker å utvikle. 

Hva vi ønsker å bli bedre i

Hva som bidrar til at vi står på slik vi gjør.

Pappa og mamma var begge 2 mine mentor da jeg var yngre , de som sa til meg det får du ikke til , da fikk jeg blod på tann, det bor en faiter i meg , da skal jeg også motbevise at jeg klarer de mål og det jeg har satt for meg.

Veit det e mange som har blitt målløs, fordi de hadde gitt opp før de hadde startet.

Jeg er glad at jeg har denne stå på viljen og ikke begrenser meg. 

Ved å se løsninger og jobbe mot drømmen e også noe som e viktig.

Bokprosjekt er også et prosjekt som ble skapt pga jeg skrev om mamma sin start i sitt liv. 

Dette har påvirket meg, å delvis formet meg til den karakteren jeg er i dag .

Vi modnes i takt med våre opplevelser.

Skap deg en nydelig kveld 😘

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg