Bevilget til flotte mennesker ❤

Hei 😘

Må si helg og fri e spesielt, i grunn veldig godt .

Ungene e i ulike prosjekter, er alltid nok å fyll dagen med . Uansett bare det å vite at jeg har fri e gull.

Er så takknemlig for at jeg skal nyte helgs og dagen ikke minst godt 😘

De små tingene som også bidrar til at vi har det godt i livet .

Det vi fokuserer på , det er også det vi får til oss . Derfor e vårt tanke mønster også en viktig brikke.  For å ha godt med en selv.

Høsten e nydelig, kommer til å bringe mange flotte gå turer . Jeg har bestemt meg for å vær mere aktiv.  Får også mere energi av det.

Nå akkurat denne helga så hadde alt gått etter planen, hadde vi vært i USA på vår 5 tur . Men må si det e godt å kunne bruke første fri helga i år hjemme ❤❤❤

Garantert rart for mange at jeg sett slik pris på hjemme tid og ro. Vi har jobbet alle helgene i år uten om de vi ha vært i USA.

Så en kjenn også på kroppen at det blir godt å kan nyte de små tingene som blir store for meg.

Tror også mange tenke at siden vi har høye ambisjoner og mål.  Så er vi også veldig jordnære.

Lik aller mest kvardagen pga at disse har vi mest av.  Også synes jeg faktisk at folk skal begynne å leve nå … ikke på død å liv vent med absolutt alt…fordi hvorfor utsett det vi kan gjøre ferdig.

Når jeg reflekterer over mitt eget liv, føler jeg også at jeg har vært modig .  Kunne sikket ha gjort mere, vært mere løsnings orientert og samtidig satt meg høyere mål.

Men har også begynt med noe nytt denne helga .

Har kun fri denne helga ❤den e kun bevilget til flotte mennesker som en bryr seg om.

Vi må også ha tilstrekkelig påfyll av energi å glede.  For og kan lykkes å ha det godt.

Skal slappe av sammen med yngste sønn og stelle i stand mat til oss.  Blir godt, håper en får en nydelig dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg