Yes i dag e jeg mamma til en flott 16 åring ❤❤❤

Hei 😘

Litt spesielt å våkne opp i dag  😘

Mellomste gullet e 16 år , må si meg stolthet at jeg beundre ditt mot å din stå på vilje .

Det å få lov til å bli din mamma, har også vært en vidunderlig reise.

Vi er like jeg å du, har også medført til at vi også har hatt noen feider opp igjennom årene .

Uansett så har vi alltid kunnet snakke om problemet, å vi har også fått et nært og godt mor og datter forhold.

Det å være mamman din Lisa Marie, har alltid for meg vært spesielt.
Du ble også min eneste datter , derfor ble også du spesiell for meg.

Ikke bare det , som har gjort at du og jeg har fått et nært og godt samhold.

Vi har alltid forstått hverandre , du har også vært veldig generøs og hjelpsom.

Du har alltid vært raus og vist omtanke for de du e glad i.

Da du opplevde din største krise i en alder av 3 år , da en mistet håret , så fikk vi allerede da den samme skjebnen.

Du fikk areata lopecia, en hårsykdom som er flekkvis . Du ble mye harere rammet enn jeg noen gang har vært .

Hvordan du har taklet alle de utfordringer som har vært opp igjennom årene , har vi ikke tall på.

Vi har alltid klart å snu alle negative situasjoner til det som har gitt livet mening.

Parykk ble ikke noe du ble fortrolig med før det hadde gått mange år.

Alt som har skjedd opp igjennom årene med deg og rundt deg , har bare vært kjempe koselig.

Vi har også lært hverandre å kjenn, å den gode person som du også er blitt.

Viser også for en moden kvinne du er blitt.
Du e så refletert og flott , fokuset ditt e på positiv miljø og gode holdninger.

USA turene våre har også limet oss tettere sammen, vi har også utviklet oss mere og du har absolutt vokst mye på disse turene.

Det å ha en god samtale med deg , e også noe jeg som mamma setter veldig pris på.

Det å få høre via andre, hvor flott du er som menneske . Betyr også mye for meg som er din mamma .

Dette beviser også at mine ord ikke bare er ord. Men at du er et godt menneske ❤

Du kommer alltid med gode ord , og en forklaring da du blir godt ivaretatt.

Veit at mor i himmelen beundrer ditt mot og din flotte holdninger. 😘

Bestefar på røssvoll er enormt stolt over deg 😘

Du har sunne verdier, tip toe og trenings sentret blir flittig brukt av deg .

Det å se at du har høye ambisjoner, har mål som en kanskje ikke hadde forventet for en tid tilbake, så har du fått en positiv endrings holdning.
Å tatt en helt ny kurs, du har fått større tro på deg selv.
Det å høre på deg når du prater e også gøy . Fordi nå i dag er det også positivt med både meninger og holdninger.

Det at du også har fått jobb og er begynt å tjene dine egne penger . Bidrar også til at du også får en større forståelse på hva en jobb også er.

Du har begynt på en ny periode i livet på videregående skole.  Det er så gøy å høre at du trives så godt på studie, du valgt først feil utdanning.  Men , fikk bytter veldig fort , utrolig takknemlig for at du alltid ring meg for å ber om råd.

Du e en kunstner og er veldig nøyaktig , da er selvfølgelig ikke utdanningen du har valgt sjokkerende, heller kulere .

Det som også åpner seg for deg nå på fredag er jo at du også får øvelse kjøre 👍😘

Dette er noe du har sett fram i mot , må si at mamma også har gledet seg veldig til de turene oss sammen.

Gleder meg enormt til vår videre reise sammen. Min flotte datter , utrolig glad i deg, stolt av deg gullet mitt ❤❤❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg