Om vi vil eller ikke , det kommer før eller ?

Hei 😘

Før en nydelig start på dagen, å gå seg en kjempe lang tur i klokkerhagen.

Dette e terapi før både kropp å sjerl. 

Utrolig flott å se på høstfargene ❤, ha Aurora i ørene mens jeg gikk . Nydelig musikk å gå etter.

Heldig vi e som fikk sol å nydelig vær , e noe som e terapi i seg selv for oss. 

Skal ikke så mye til før at vi her nord blir veldig takknemlig.

Skal bruke fridagen min i dag også rett , har flere hyggelige ting en skal gjøre .

Yngste sønn skal på tur sammen med klassen, så det står aller først på tapeten .  En har fult opp å gjøre, selv om en har en fri dag .

Eldste sønn skal på ettermiddag skift og jentungen har fult opp med trening etter skolen.

En veldig flott datter må si det , stolt av ho ❤😘

Heldige meg så fikk jeg også booket en kaffe sammen med én flott venninne av meg.

Glede meg veldig til å kunne bruke tid på henne.  Ikke så ofte vi får tid til å sees …men vi e #Karrierekvinne så i grunn ikke rart .

Jeg har søkt på mange jobber nå i det siste , jeg gleder meg enormt til framover.  Har så mye en har lyst til å gjøre . Livet stopper ikke , selv om en har kjent på den følelsen lenge at en må gjøre noe.

En kan ikke jobb under dårlig arbeids miljø, heldigvis har jeg 1 plass som jeg trives  optimalt . Det e jo slik at når en e vikar e det også nødvendig å være tilknyttet flere plasser….så eg må bare bestem meg å være positiv å tru og håp at ting løser seg for meg.

Noe en angrer på er at jeg ikke tok å søkte på mer jobb før en tid siden . ..
Før problemet oppsto som det ble etter alt .

En kan kjenn både på skuffelse og ergrelse, men utrolig takknemlig for at ting i grunn skjedde. 

Hadde dette ikke skjedd hadde jeg gått rundt å trodd at disse karakterene hadde vært gode mot meg å lojale. 

Men veldig godt å se at det sanne ansiktet kommer fram.

Ikke alltid at det kommer så snart, tok noen år før det kom før dagen. 

Det vi ønsker skal kom til oss i livet må vi også fokusere på .

Derfor fokusere jeg på at jeg skal få drømme jobben , skal få kule utfordringer  som jeg også ønsker .

Jeg  er en person som elsker å jobbe, i et godt miljø.

Jeg har 2 ganger i mitt unge liv vært utbrent , det er ikke noe jeg ønsker å tilføre meg igjen.

Derfor så er jeg meget streng og omhyggelig med hvem jeg både omgås og hvor jeg jobber. Tar veldig være på min helse både psykisk og mentalt.  Dette e kanon viktig.

Det året jeg skilte meg i fra barnas pappa , ble det året jeg nesten jobbet meg i hjærl.  Hadde da 5 binære jobber og 4 andre jobber. 
Puss at jeg hadde 3 verv i idretten for mine barn.

For å overbevise for banken at jeg var den karakteren jeg sa jeg var.

Det var en tøff tid men også en seier for meg, fordi jeg vant også lærte jeg også at de målene jeg satte meg de klarte jeg.

《Da pappa leste i Rana Blad at huset var overført på meg året etter ble han meget lettet endelig.》

Klart det ble en seier spesielt når en også hadde blitt så matet over så mange år at en ikke var verd noe.

Det å kan se tilbake å reflektere over vi blir også en karakteren vi er ment til å bli .

Selvfølgelig kan vi også være jævlig om det er vår hensikt , men det har jeg heller ikke skjønt meg på.

《Det kommer faktisk bare i retur til deg selv , det signalet du selv sender ut.》

Etter dette så har aldri noen ting blitt til  hinder for meg, ser kun løsninger på der ofte mange andre kun ser problemer.

Fordi jobb jeg under dårlig forhold og med mennesker som har dårlige karakter, holdninger, adferd osv. Så blir en også sugd i det samme.

En må jobbe mye med seg selv for å klare å stå i en slik jobb.

Samtidig med venner, er kun med venner og familie som også har sunne verdier.

Ork ikke å høre på sykdoms pjatt å negativ oppgult mere enn nødvendig.

Vi har et positivt syn jeg å min barn og de jeg omgås så derfor så er også vårt fokus mestring, høye ambisjoner og mål.

Vi er løsnings orientert og ser ingen hindring .

Hvorfor skal vi det vi bergenser oss bare også da.

Skap deg en magisk dag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg