Ung og lovende ❤ Var allerede da arbeids narkoman !

Hei 😘

Godt å få mårran med seg , våknet opp å var veldig kaffe tørst 👍

Det å kjenne duften av kaffe her i huset e nydelig, har fått unna husmor sysler også, hehe må til litt klesvask etter USA turen , pluss at vi er fulltallig i husstanden så blir klesvask med ungdom og ei ung mor  😘

Været i dag e litt mystisk , grått å trollsk 😘 godt å sitte inne å nyte når værgudene ikke e heilt med oss .

Denne uka har jeg virkelig opplevd mye, kom hjem fra min 4 USA tur på tirsdag. Var så glad på den reisen hjem at alt gikk godt.

Turen til ble mye rot med fly bytte og en lengre reisetid…men , vi måtte bare fokusere på noe annet…selv om det var litt kjedelig .  Hadde flott reisefølge så ingen problem.

Men på denne turen så hadde vi vært lengre borte , jeg hadde planer her hjemme….å kjent på den følelsen av å nå vil jeg hjem…..var også godt .

Vi trenger å kjenn på både savn og glede her i livet.  Viktig at vi e flinke til å tillate oss selv og leve , i pakt med våre drømmer og ambisjoner. 

Nå framover glede jeg meg veldig , har bestemt meg for å nå nye høyder. Har satt meg høye mål i Forever og Avera.  Skal jobbe mere og rettere .

Har heldigvis fått til denne gangen å jobbe i fra USA, var godt å kunne jobbe med business der nede.

Vi har ikke planlagt helt neste tur, men mest sannsynlig blir det en til tur i år , helt når har vi ikke planlagt.

Turene til usa og disse reisene e ikke billig , men for å snu dette på hode litt  så har også detre bidratt til at jeg har jobbet mere og tjent mer i mnd. Har klart å fått 15 til 20 tusen ekstra i fra januar til nå , e godt å se at mål og det en ser skal skje.  Påvirket oss positivt .

Denne motivasjon kan vi også omprogrsmre på en annen måte.  Må jo selvfølgelig ikke dreie seg om USA før deg , men andre mål og ambisjoner.

Da sett du målet ditt på et papir, når skal dette skje , også setter du opp giret om det kreves å tjene mere penger for ditt mål . Eller du må bare justere for å nå målet .

Ikke alle har høye mål og ambisjoner.  Det e helt greit , vi må ikke ha store mål om det ikke e viktig for oss.
Det som e mest viktig er at du lever ditt liv og har det godt.

Jeg ser på meg selv da jeg var ung og lovende 😘 Hadde også da høye mål og en høy arbeids moral, var en arbeids narkoman allerede da. 

Det å lære å ha god moral på jobb og ellers e viktig.  Fordi vi har det så mye bedre med oss selv om vi gjør godt for andre.

Vi kan selvfølgelig trekke oss unna karaktere som ikke e bra for oss.  De som suger energi .

Dette e viktig å tenke på , hvordan har du det i topp etasjen? E det tatt rundvask der nå ? Fordi om det kun kommer opp eder og galle og en ikke klarer å være positiv og se løsninger framfor å være negativ…så har du også en stor jobb å gjøre.

Vi må ikke fokusere på andre sine feil og mangler . Se på oss selv , hvordan vi kan bli bedre selv. Ha forbilder av mennesker du ser opp til som har nådd lengre enn det selv.

Jeg har flere gode forbilder som har påvirket meg opp igjennom årene . Jeg har også hatt mange som ikke hadde trua på at jeg kom til å klare mine mål. Men de bidro de som ikke trudd jeg klarte det at jeg satt opp giret å fikk de overasket .

Det er kansje noe med oss løver , at vi har vinner innstingt og gleder oss til å stå på å lykkes.  Den største serien jeg hadde da jeg ble alene i 2008.

Hadde bestemt meg for å overta huset jeg bor i. Banken ga meg først ikke lån, men de skrudde opp husleia mi opp til mere enn da jeg å faren til mine barn bodd sammen.

Dette resulterte i at jeg måtte skaffe meg mere jobb , på det værste hadde jeg 8 jobber.  På den tiden , når jeg i dag erindrer min kamp jeg hadde da , da var jeg tidlig i 30 åra følte meg som ei gammel inntørka kjerring, var da nesten på tur å jobb meg i hjel….hadde ofte 21 timers skift å hadde mitt hovedfokuset.

《Vi skulle klare dette, huset skulle jeg klare å berge og jeg måtte overbevise banken at jeg var den karakteren jeg var. 》

Da jeg hadde betalt på huset i 1 år , så dro jeg til banken, fikk lånet med en gang .  De skjønte ikke hvordan jeg hadde klart dette.  Fordi dette var teknisk umulig at jeg skulle klare .

Men bare en vil målene en setter seg hardt nok så klare vi også det.

Dette jeg gjor i 08 til 09 er som sagt ikke noe å kopiere fordi det var tøffere en nødvendig . Jeg var på tur å brenne lyser i begge endene…men heldigvis det gikk godt 😘

Nå i dag da jeg har kommet i 40 årene så føler jeg meg ung til sinds men eldre enn mange av mine omgangs venner og ellers.  Sikkert pga det livet jeg har levd ved å stå på hardt og har fått masse god erfaring med på denne reisen i livet . Pluss at jeg mistet min mamma da jeg var i 30 åra . Var litt tidlig å bli den som var det elste leddet for mine barn.

Det å se at andre har klart det, bidrar også til at du klare å se for deg at yes dette lykkes jeg og få med da den personen klarte det.

Jeg skal nyte søndagen med flotte folk , kjøre unger på jobb. Også selv skal jeg på jobb blir godt å få avslutta denne uka med å glede seg på fortsettelsen blir bare bedre enn dette 😘❤

Skap deg en riktig nydelig søndag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg