Vi tiltrekker oss mennesker som e like oss selv ❤

Hei 😘

God morgen, godt å nyte morgen kaffe i god selskap 😘

Dagen i dag kommer til å bli flott , gleder meg allerede.

Det å gled deg framover å over gode opplevelser . Det gjør også mye med deg som person 😘

I helga e det verket på Mo , kommer til å bli en stor opplevelse . Første gang i verke historien så skal faktisk jeg dit.  Gleder meg enormt, min flaks alltid e at jeg har alltid jobb på slike dager 😆

Det å få bytte skiftet i dagvakt eller få noen til å stå for meg 2 timer…var også klin umulig…..når en selv alltid stiller opp før andre kjent eg på en følelse …hvorfor skal du Elin Weronika, alltid være så generøs med å hente bringe andre, kun også før å vise omtanke og være snill.  En ser faktisk at svært ofte får en ikke noe igjen av å være snill mot andre ved å gi av seg selv.

I går da jeg kom på jobb å spurte pent  å fikk blankt Avslag så bestemt eg meg også.  Før å ikke lenger si ja så ofte , og heller ikke være den som alltid stiller opp før andre , å bytter skift mot enkelte ganger med tap….jeg ser nå at det å være før snill e ikke noe en behøver å være.

Har i grunn alltid likt å vise raushet over for andre , dette er en god egenskap. 

Dette e også noe en bør tenk over også, når en gir og gir …å aldri får tilbake.

Skal uansett gjøre mitt ytterste før å få gå litt før.

《Håper det e noen som e generøs overfor meg》

Enkelte kan sikkert oppfatte denne bloggen som en sutter blogg, men i grunn e det ikke det.

Dette beviser at de som får hjelp og blir båret på gull stol de ser ikke selv at de ikke gir av seg selv.

Derfor skal vi andre som e født røuse, knipe inn på å være så snill .  Pga at folk dessverre tar det som en selvfølge.

Helg før meg e kanon selv om en har jobb , å skal oppleve litt forskjellig .

Kjenner på meg at jeg glede meg enormt framover.  Tiden jeg også kommer til å bruke e på de som bruk tid på meg!

Har fått en glede nå framover som jeg heller ikke har kjent før.  Det å utvide kontaktnettet sitt , å henge med andre mennesker e også sundt .

Vi tiltrekker oss også mennesker som e like oss selv , det e så godt da en snakker det samme språket😘

Skal skape meg en nydelig fredag uansett jeg, gleder meg masse til de jeg skal tilbringe tiden sammen med 😘 kommer til å bli så digg å kjenner på den gleden e godt 😘

Skap deg en flott fredag 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😗

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg