Hva er poenget med mål ?

Hei 😘

Det å våkne opp i din egen seng etter endt ferie e noe sykt godt .

Lite en i grunn tenker over, men de små ting e som oftest også de beste tingene.

《Være mere takknemlig e viktig》

Jeg hadde en flott tur , første gang jeg virkelig lengtet hjem å komme i gang her hjemme.

Det å kjenne på den følelsen e også godt, være ærlig over for en selv må en også våge å være.

Det som var mitt høyeste mål med denne turen , bli mere kreativ  haha så tenker de fleste som jeg kjenner du e jo det … joda men , vi e ofte snar til å begrense oss å dette ønsker ikke jeg.

Derfor må jeg åpne for mere kreativitet for å ha vekst og samtidig ha det godt i mitt liv.

Når en også står i krevende situasjoner på jobb der ofte døden e noe som jeg som pleier e vant med, så må også jeg være skjerpet i de kliniske oppgavene på jobb. Som betyr at en må være tilstede i jobben.

Jeg er en slik karakter elsker spenning på jobb, ofte så får jeg vanskelige situasjoner.  Det å klare å løse de e også godt å vite at en trykket på de tette knappene.

Det å ha gode hobbyer og andre fritidtids sysler e også kanon viktig. Jeg skaper ofte en hobby om til en jobb, alt jeg har startet opp med av salgs hobbyer har til slutt blitt mere alvorlig , å veldig godt å se at jeg lykkes.

Da kommer vinner instinktet mitt , må være løven i meg som våkner opp å jeg bare bryter vei .

Har ofte opp igjennom årene opplevd sterk sjalusi anng . Å lykkes med det en holder på med , å mange kansje har følt at de ikke helt viste hvor de hadde meg.

Det å bestemme seg for noe har også for meg vært det som har betydd aller mest . Jeg å må like jobben jeg utfører om det er Avera, forever eller innenfor helsesektoren.

Det e også den mannen du ønsket å våkne opp med , må du også like godt eller så ser ikke jeg poenget med det heller 😘👍

Jeg har laddet opp giret nå etter USA, så har mye positiv energi i meg . 

Det å bestemme seg for mål og hvor en ønsker å være e også kanon viktig om en ønsker vekst ❤

Det å ta action i livet å lev slik som en selv ønsker å leve det e også viktig 😘

Skap deg en nydelig dag du skjønne 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😘

MVH

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar
    1. Kan du lage et innlegg der du forteller mer om hva du gjør i de ulike jobbene? Og hvordan du balanserer flere jobber?

Siste innlegg