Deilig å komme hjem igjen!

Hei 😘

Skal si det var godt å komme hjem til moder  landet 😘

Møtte på gode venner og fått  hyggelig besøk her hjemme 😘

Samlet sett etter USA turen, så har vi hatt det kanon .

Ungene de har fått vært med på mye , og de har knyttet bånd mellom flere bekjentskaper i USA.

Vi som e vokst opp i den generasjon som ikke vokste opp med  data på samme nivå som ungsommen i dag . Vi forstår ikke helt deres måte å kommunisere på. Vi kommuniserer godt med folk rundt om kring.  Via nettet men den kulturen ungdommen e vokst opp i kommer alltid til å være et ukjent område.

Eneste vi kan være enig om , vår generasjon og generasjon før meg. Vi snakker i alle fall det samme språket, vi har lært vår kunnskap via både den eldre generasjon og lært av våre egene feil.

Da pappa bremset meg da jeg ønsket å få ting , goder ol. Så ble en også skuffet, men det jeg lærte var at ting går ikke av seg selv.

Vi må brett opp arman å jobb målrettet for å nå våre mål.

I dag har jeg hatt en vidunderlig dag , snakket med så mye kjenninger på butikken . E så hyggelig å prat med folk å nyte stunden 😘

For meg e det vitamin til sjerla mi 😘

Gode venner det sett jeg stor pris på , fikk prater veldig lenge med mange av de i dag ! Det e ikke ofte dagene e like hyggelig .  Men et ordtak du skaper dagen din selv. Du er ansvarlig for hvordan du ønsker utfallet også skal bli.

Denne gangen gledet jeg meg så til å kom hjem , det å få ligg på rommet uten et halvt fotball lag e også kanon . Helt utrolig hva vi i grunn sett mest pris på , så e det et kjapt dykk i puta under natten.

I mitt tilfelle så forestill jeg at det e en lekker mann , har et relativt stor seng 👍 å når jeg ligg å hold rundt denne kjekkasen 🤣🤣🤣 da har jeg det bra godt 😘 godt å kan ha en god fantasi, hvordan skulle en ha klart seg uten fantasi og det å leke med tanken?

Skal være ærlig det å holde rundt en mann e bedre i virkeligheten 😘

Ønsker deg skjønne en riktig god natt 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg