Costa Mesa takk for oss for denne gangen!

Hei 😗

Siste dagen i Costa Mesa for denne gangen.  Skal si dagene går unna.

Når en vet at en skal reise og rekke både fly og alt . Så stilles kroppen med en gang inn på å reise modus .
Jeg sliter med reise feber …kroppen blir totalt i ulaget…men det blir en vane og en livsstil.

Jeg har en slik reise kropp , kjenner at nå blir det veldig godt å kunne kom hjem til venner og familie. 

Er det ikke slik? Borte bra men hjemme best?

Føler virkelig at både jeg å ungene har fått utnyttet tiden godt i USA 🌞⚘😘

Det å få lov til å feire bursdagen sin i Los Angeles var kult ⚘😘

Denne turen har vi også bygget gode relasjoner mellom oss og det temet til Daniel 😗

I dag fikk jeg hilse på 2 gutter som er med i temet som Daniel ble med i januar i år.

De stilte  meg et spørsmål på hva var det som gjor at jeg valgte å støtte opp min sønn på disse USA turene .

Svaret i fra meg var ganske kjapt og enkelt , det måtte jeg selvfølgelig gjøre. En må støtte opp om sine barn det e viktig.

De ble helt satt ut begge 2 over for en flott familie Daniel hadde. De endret den fort da de skjønte at det var kun jeg som støttet opp 200% . Du har den beste mammaen ❤

Dette e godt å høre fordi det gir meg så tro på at jeg har valgt det rette . Det å støtte opp slik at ungene holder seg unna dop , røyk og alkohol så har jeg gjort mye bra.

Ungdommene vi snakket med de var i fra California og Canada.  Det å kunne prate med disse kompisene til Daniel e kult . De e så flott å har slike fine verdier. De fortalte at deres venner som ikke var med på dette , drakk alkohol og dopet seg og røykte.  De var glade for at de ikke gjør det samme og hadde høye ambisjoner om å nå langt i livet sitt.

Dette betyr enormt i dagens samfunn at vi følger opp å viser de kursen framover .

Det å være med på denne reisen sammen med ungene e kult , jeg vokser og våger mere. Tar også en del sjanser som jeg sikkert ikke hadde gjort om jeg hadde vært sneversynte.

I skrivende stund hadde jeg ønsket at moder landet var våken nå ….fordi jeg er så høy på energi . Har allerede  fått gjort litt business nå i mitt eget , kult å få inn flere bestillinger mens vi er på retur hjem 😗

Gleder meg enormt til å møte igjen gode venner….kjenner på det at å savne folk gjør i grunn bare godt .  Da setter en bare mere pris på deres tid når en møtes 😗

Skal deg en flott dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg