Jeg er kjent for å nå mine mål om jeg har bestemt meg for det !

Hei 😘

Nå e det kveld her i Costa Mesa !

En flott dag e over 😗

Vi har hatt en kanon trivelig dag, fått gjort mye hyggelig sammen. 

De 2 største har hatt en flott kurs deg, sammen.  Med 350 andre så de har mye inntrykk å fått mye informasjon.  Godt å se at de har glede av å være med på dette.  E kult å være mamma til disse flotte barna. 

Jeg å minste gull vi har fått perfekt egen tid, godt å kan bruke tiden på hverandre.  Sett så pris på det 😗

Været e topp , klager ikke et seknund. 
Håper vi klarer å ta med oss finværet hjem til Norge 😗

Det e godt å kan ladde opp batteriene, før å være klar for nye utfordringer.  Som står for tur , blir kult å starte opp på ny frisk hjemme.

Hadde en spesiell ambisjon med  denne turen at jeg skulle bli mer kreativ og samtidig se løsninger på en Annen måte enn før.

Vi har det så godt her hjemme i Norge, mange som jammer og sutter for kun bagateller. Det ork eg ikke å bruk tid på lengre.  Derfor så e fokuset mitt ingen ting e umulig vi fiks det 😗

Jeg e kjent for å nå mine mål om jeg har bestemt meg for det .  Har heldigvis lært mye godt hjemme.  Fikk også et sundt vett og ser ikke på meg selv som bedre enn deg .

De som knekk nakken fordi de e så mye bedre enn oss andre . Ork en heller ikke å bruk tid på . For meg så e de søppel!

Skap deg en virkelig nydelig dag , nå skal jeg drømme søte drømmer.  Det eneste som nå mangler e å kryp tett inntel en god mann 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😗

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg