COSTA MESA HER WE COME ❤

Hei 😘

God morgen dere 😘

Nå e det like før vi drar til en ny plass og et nytt hotell.

Tiden vi har hatt i Los Angeles har vært topp, dagene de går unna.  Vi skaper gode minner sammen på en slik tur .

Båndet oss i mellom blir også sterkere etter en slik tur.

Selv om ungene å jeg til tider kan trenge litt luft i fra hverandre.  Syns de har vært flink tatt i betraktning at vi alle har meninger å ulike ønsker. 

Vi har opplevd mye på denne turen, i fra flotte gaidet tur til å se på folk, stranden på #venice #bitch

Var også en kanon opplevelse.  Jeg forstår nå det folk har sagt til meg . At på denne stranden må en ikke gå alene på nattestid.

Det å se kontrasten mellom rik og fattig e også trist.  Det å se folk ha havnet på skrå planet å e helt mentalt forstyrra e også en beskjed til ungdommen.  Slik skal ikke du kopiere.

Det å se denne kontrasten gjør noe med meg som person.  En mann som var helt spesiell etter å ha vært uteligger i x antall år. Det å se på fotan…å klærne og selve personligheten.  Gjøre meg trist og får meg til å være mere takk for å ha det bra i livet mitt.

Vi kan selvfølgelig ikke hjelpe alle, vi har hjulpet en del men har også ulike erfaringer med det.

Vi trenger å få oss et inntrykk å det å få en forståelse på hvordan ting kan ende om vi havner på skrå planet. 

Dette er veldig lærerik for ungene å se også får de en erfaring på hvordan veien opp å fram bør være for å lykkes.

Vi har hatt en av Brother venn til elste sønn min på overnatting hos oss i natt .  Han kom i går i fra Sverige.  Koslig kompis av Daniel .

Når vi ankommer hotellet i Costa Mesa så skal Daniel og Lisa Marie på før møte.  På det de skal på i California.  De gleder seg enormt.

Jeg å yngste sønn min skal kos oss å slappe av. Vi har hatt høyt tempo disse dagene.  Så kjenner på det blir kanon å komme nesten “hjem”

COSTS MESA var vår første møte med California i januar .  Vi ble seriøst veldig glad i plassen og kommer til å bli kanon å kom fram hit om ca 1 time.

Vi skal skape oss en nydelig dag, gjør det samme 😗

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

0 kommentarer

Siste innlegg