Venice beach

Hei 😗

Mandag å ny uke e herved åpnet , vi har fått utnyttet dagen godt 😗

Godt å kunne få skrevet på bokprosjektet mitt, det å kunne få jobbet med det på ferien e godt.  Ungene sov godt å mor selv fikk sin egen tid.

Perfekt å kan nyte litt egen tid alene , blir litt intens når vi alle 4 går oppå hverandre . Så det gjør godt å kan flykte inn i sin egen lille verden.

Ungene skulle trene , så fikk jeg min tid i bassenget på hotellet. E godt å bare se på folk og kobble ut.

Når ungene kom etter endt trening  e freden over 😗så e det bare å lytte å følge med 😎

Vi bestilte oss en ny uber , bestemt oss for å dra på venice beach .

Dette e den hotteste badestranden her , utrolig kult å kunne ta turen hit.

Vi har vært her i hele dag, nå e vi bare på hotellet for å ta turen igjen til sentrum i Los Angeles.

Vi lærte også oss noe nytt i dag , vi må være mere uoppmerksom.

Mistet mobil telefon min, plutselig etter at vi dro i fra ubern så oppdaget jeg at telefonen ikke var i veska mi .

Full panikk og leita over alt ….en har jo sørn med bankkort og alt på mobilen.. så vi e jo en smule avhengig 😂😂😂

Når jeg løper til den butikken jeg var sist  og tok ut litt penger så hadde ingen sett mobilen min . En hyggelig dame som spurte hvor jeg kom ifra . Så sa jeg at jeg kom ifra Norge.
Du kan ikke regne med å finne telefon din her om du hadde glemt den her .

Akkurat der å da, følte jeg at alt var helt jævlig bankkort og telefon med alt av våre reisedokument på var borte ….

Det tar kansje 5 eller 10 min , så kommer han vi tok ubern med , med min telefon. Herregud så glad eg blei.

Flotte folk en møter på her nede i Amerika, e perfekt. 

Været å dagen har vært perfekt akkurat nå venter vi på en ny uber som skal ta oss til sentrum i Los Angeles.

Ungene vil på kino og selvfølgelig er det  innfor 😗 ungene må få hygge seg e jo det som gir livet menig da vi er på tur sammen😍

Blir koslig å være i sentrum på kveldstid også i Los Angeles 😗

Legger ved flere bilder , så dere får se hvordan dagen vår så langt har vært ❤

Skal deg en flott dag, her er det kveld 😗 å fortsatt mandag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg