Hollywood tur i dag ❤❤❤

Hey 😘

Snakk om å kan nyte dagen godt 😗

Siden jeg hadde bursdag i går , så fikk jeg bestemme litt hvor vi skulle spise ol.

I dag fikk miste mann bestemme frokosten, ble taco bell.  Det har blitt favoritt til de 2 minste. 

Etterfulgt  med en gå tur været har vært fantastisk nydelig.  Vi bestemte oss til å ta oss inn mot sentrum i Los Angeles.  Vi bor 15 min i fra flyplassen, så i dag gikk turen til det vi ikke så oss tid til i januar.  Å dra å se på Hollywood Wak of fame. 

Denne gata var det sykt mye folk, så på folke livet, utrolig mye glitter og glamour. Spesielt å ha sett på alle stjernene vi fikk sett på.

Vi fikk oss en gaidet tur i Hollywood, var veldig koslig å se oss rundt.

Det å ta seg rundt i denne buss turen som tok 90 min, var veldig koslig bare det å se oss litt  mere rundt.

Vi er fast bruker av uber , i Amerika.  E flott å bruk og samtidig et rimeligere alternativ en vanlig taxi.

Siden alt e så stort her så er det også lettere for oss å bare lei oss en uber om vi skal til Hollywood eller stranden.

Nå da  kom tilbake til hotellet etter denne uber turen møtte vi på en meget så gjestfri dame som kjørte oss til hotellet.  Hun var veldig flink til å fortelle oss om ulike severdigheter.

Uber har et slik system at vi som e kunder , gir tilbakemelding om hvordan vi likte turen . Får de dårlig tilbakemelding.  Så får de ferre turer.

Da vi takker for turen , så glemt vi selvfølgelig en pose med mobil ladder….så det var flott at hun kjørte tilbake etter at vi fikk sendt melding via uber sentralen.

Dette kostet ikke oss noe ekstra , men  vi ga henne litt ekstra tips 😗😎som takk for hennes snillhet 😗

I dag møtte vi på en dame , som var fattig og ba om penger….ble litt satt ut så hun spurte først om å få penger til mat .  Vi dro inn å kjøpte litt drikke , så bestemte vi oss at hun skulle få en sum, da hun fikk begynte hun å skrike om mere penger….fordi hun trengte å ta seg en dusj.

Dette fikk meg til å se på vårt gode system i Norge. Vi har det sykt godt i veldstans Norge ❤

Selvfølgelig kan en ikke gi penger til alle, det skjønner jeg kjempe godt.  En blir også revet med i forhold til at de maser veldig enkelte.

I dag opplevd vi også at tiggere kom inn på taco bell  å ba om penger til mat.

Det er veldig klasse forskjell her, det å se på disse kontrastene.  Får også meg til å sette pris på hvordan jeg selv har det. Vise raushet og samtidig gi andre din tid og vis de kjærlighet.

På alle våre USA turer så lærer vi stadig vekk mere , vi har også blitt flinkere til å finne ut av hvordan ting fungerer her. 

Vi har nå på 2 turer  fått bagasjen ettersendt, i dag kom først kun 3 av 4 kofferter.  Jeg er en ekte løve lik ikke å bruk tid på tøv å venting.

Lik at ting skjer fort å gærle, men dette må jeg bare lære meg å ha mere tolmodighet.  Viktig å være tolmodig, men en blir mest frustrert over døde ting . Selvfølgelig  kan alt erstattes…..!

Når vi reiser alle sammen er det også flere å ta hennsyn til , ikke som da kun jeg å eldste sønn  har reist sammen.  Men vi har vært flinke til å få det til 😗

Ungene de har vært flinke til å både finne ut hva de vil vi skal gjøre og det de ønsker å se . Vi har flere opplevelser som står for tur , gleder meg enormt til fortsettelsen 😗

Ønsker deg en riktig nydelig kveld, er du i Norge ❤en riktig nydelig kveld/natt ❤

Jeg legger ved flere bilder slik at dere får se litt av våre opplevelser i dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg