Yes Los Angeles vi kommer ❤❤❤

Hei 😘

Yes da var siste arbeids dag over å ferie e herved påbegynt.

Gledes virkelig til å ladde opp i et annet miljø. Det å bevege seg i andre arenaer e viktig for både vekst og utvikling !

Ungene å jeg gleder oss enormt til denne turen 😗

Må si meg fornøy med både min og ungene sin innsats før denne USA turen.

Vi e et sykt godt team 😗

Los Angeles, gleder meg enormt !

Må si glad vi fikk flott kjøre vær nedover, vi kommer til å nyte turen godt sammen. 

Ferie e å ha god tid å ha det på stell, en har selvfølgelig en  vis forventning.

Målet mitt med turen e å bli mere kreativ, å klare utvikle meg mere .

Når en går med konstant gründer lyst , må en også gjøre noe med det .

Trives godt i jobben jeg har e ikke det, men lik å nå andre høyder 😗

Selv det å jobbe med mennesker også e vidunderlig.

Kommer til å ta masse bilder å legge ut slik at dere også skal få lysten til å reise til Los Angeles.

Ønsker deg en riktig nydelig dag 😗

Skap deg en riktig magisk dag Love ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg