Er en karakter som sosial og samtidig e stille

Hei 😘

Da har denne dagen også vært kanon trivelig 😗

En innholdsrik dag, e over å en ny dag starter 😘

Sist arbeides dag til ferien starter , surralistisk at endelig e dagen her.

Blir godt få gjort siste arbeids økt med flotte folk. Været ser jo også ut som det e med oss. E godt å ha flott kjøre vær 😗

Må si en får gjort mye når vi samarbeider godt.  Huset e på stell, ungene har bidratt med å hjelpe den unge mora si . E godt å ha det i orden, før vi drar.

《Skal virkelig nyte varme dager i USA, kommer til å bli aldeles utmerket. 》

《Det å ladde opp med disse turene e vitamin tel sjerla . En våkner opp å får ny gnist. 》

Har med meg  skrive prosjektet mitt , så kommer til å skrive på boka mi på denne turen også .  E godt å bruke tiden på det også. 

Ferie e å gjøre noe annet, å se andre omgivelser.

Før meg så treng eg ikke akkurat å stress over alt , ferie tid e å restituere seg og ladde opp. Trenger heller ikke å bruke tid på å prate så mye heller.

《Er en karakter som e sosial og samtidig stille 》

En tenker så det knaker , ikke ofte folk oppdater meg som stille.  Pga en har mye å prate om….men de som kjenn meg, vet også at jeg er blodig seriøs.

Hmm e der mulig , hehe  ja faktisk e det! I fra å kan prate under belte også prate seriøst e også en god kunst.

Lika å kan prat litt og har alltid godt humør på lur. 

Men som den karakteren jeg er , klarer jeg å redde situasjonen i tide , ved å lage en god histore om da.

Det er jo ikke feil å snakke om kjærlighet og følelser.

Denne driften stopper ikke selv til de godt opp i åra. Dette er også ett sunnhets tegn på at vi har det bra med oss selv .

Det å føle dragning til en som en liker e god følelse.

Skap deg en magisk kveld 😘

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg