Liker det jeg ser , de er en ekte Skarstad! Ikke noe å si på det

Hei 😘

Godt å få mårran med seg, e det noe som heter!

Har vært effektiv i dag, fikk påbegynt pakking før avreise i morgen 👍🇺🇸
Har fått kjørt jentungen på jobb
Har fått en caffe date med en god venninne.
Vært i banken for jentungen 👍

Opplever at folk ikke helt skjønner hvordan en klarer å leve det livet vi gjør.
For andre så virker mitt liv sikkert alt for aktivt.  Vi er heldigvis ulike mennesker . Godt å kan være det også 😗

Det å sette pris på de stundene med mennesker og vie folk som en ønsker å ha i livet. E for meg veldig meningsfullt.

Det å ha høyere arbeids moral , det å klare å stå på slik som jeg gjør.  Er også fordi jeg gir ikke plass til negativ oppgulp!

Ved å fokusere på løsninger og være positiv e også det som skal til for å klare dette kjøret.

Eg lik utfordring veldig i livet mitt , må si det å bevege meg i et område som e ukjent e også bare kult.

I går på jobb , tok jeg farvel med flotte beboere.  De ønsket meg en riktig nydelig tur til USA igjen.

Godt å kan tilbringe arbeids dagen med flotte folk. 

Gleden skal sies e sinnsyk stor , det e også dette som bidrar til at jeg klarer å gå det giret i jobb /karrieren og selvfølgelig ellers.

Våger vi ikke så vinner en heller ikke.

En som sa til meg du som e så aktiv må jo finn deg en aktiv mann….det som betyr aller mest i å finne en mann å bli glad i . Så er det de grunnleggende verdiene som kommer aller først.
Så må kjemien stemme , forståelsen og så kommer kjærligheten sigende .

《Da er det ekte kjærlighet 》

Da viser en også respekt for mitt og den andres liv . 

Dagen før avreise e litt spesielt, snart drar vi på vår 4 USA tur. 

Pratet med flere i dag som ønsker meg god tur , å bare ønsker meg godt.  Jeg å ungene vi har stått på sammen.  Ungene e så flinke til å stå på.

Det e virkelig kult å se at ungene de kopierer det de liker , ser resultater og de blir også noen flotte ungdommer. 

Eldste sønn har jobbet i ett siden sist USA tur , 24 dager på rad jobb .  E flott å se at de går rett vei.

Jentungen har også fått kjørt seg nå med jobb , dette er en helt ny verden for henne.  Er på sin 8 dag på jobb. Synes 15 åringen og 17 åringen e rå. Like det jeg ser , de e en ekte Skarstad! Ikke noe å si på det.

Minste sønn e ikke i noe jobb enda men det kommer med raske skritt det også. Han e rå å hjelpes til her hjemme .

Vi er en kreativ familie så vips så bygger vi opp vår familie bedrift.  Har hatt det i tankene mine en stund.

Skap deg en magisk dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg