Måtte svare enkelt , e lik min far godt oppdratt !

Hei 😘

En flott dag e over 😗

Helt magisk dag har tatt kveld , har levert så til de grader.

Det å prioritere de som betyr mye for deg e viktig. Ofte e det alltid noen som må vente på tid  , å i dag gikk heldigvis det i boks med kvalitstid på Røssvoll. Ei fin flott stund sammen gjør så utrolig mye. Neste gang blir jeg å kidsa lengre 😗

Det å kjenne på at kanskje ikke alle men mange ønsker å ha en bit av deg e hyggelig.  Å samtidig så gir det også en god følelse.  En gjør i alle fall noe bra 😎

Det å bruke tiden på ungene å finne den rette balansen e ikke alltid like lett. Ungdommen mine jobber. Så i dag ble det et møtepunkt på jobben til mine 2 barn.

《Kjekt å kunne spise litt mat sammen å samtidig ha en flott Stund sammen.》

Fikk også tid til å møte en venninne i kveld, e så godt å kunne få en hyggelige stund sammen.  Ikke ofte vi har fått tid til å møtes…men blir slik da vi jobber mye motsatt.

Opplever ofte at folk ikke helt skjønner greia med å mestre . Å stå på i hektisk miljø.  Eg lik utfordringer å lære nye teknikker.  Godt å kan presse seg selv, fordi vi her uante krefter i oss .

Vi kjenner vår egen kropp , så hvordan vi ladder oss opp til å klare nye tørn e også ulikt blandt folk.

Jeg er selvfølgelig ikke aktiv 24/7 selv om jeg veit mange tru det.

Det som e greia e at jeg må være i kun positivt miljø, ladde opp i mitt eget selskap.  Være i sammen og ikke sammen med andre.

Regner med du også kjenne på kroppen da du ikke vil at andre skal mase på deg, også en trenger hvile.

Da vi kjenner oss selv godt , så blir det også lettere til å nå våre mål.

《Sjefen min på den ene jobben min sa i dag til meg, skjønne ikke hva du e laget av 》

Måtte svar enkelt, e lik min far godt oppdratt!

Med andre ord lettere arbeides narkoman 😂😂😂

Neida vi e jo ikkje da 😗

Skap deg en nydelig kveld 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min 😗

MVH

Elin Weronika Skarstad

0 kommentarer

Siste innlegg