Mandag e herved påbegynt , uka kommer til å levere😘

Hei 😘

Godt å få mårran med seg. Flott sol i dag , rett å slett magisk øyeblikk 😘

Mandag e herved påbegynt, uka kommer til å levere 😗

Skal utnytte de dagene vi har igjen , med flotte folk. Får ikke tid til alle som en kunne ha ønsket . Men dette e luksus problem. 

Dagene går fort da vi har nok å fylle de med.  Har tatt på meg ekstra jobb .  3 dager denne uka, greit å være snill å hjelpe til på arbeids plassen.

Er nok en smule lik min pappa, ingen krise akkurat. Heller bra vi e like , ennom vi hadde vært ulik.

Arbeids moralen nå i dag til folk e ikke alltid like bra , e ikke like lett å være arbeids giver.  Synes ofte at det kan være i det letteste laget å ring seg syk.

《Snakker ikke om de som e livstruende syk og de som har noen diagnose 》

Det e vell å bra at vi har et godt system, men dessverre blir ofte det misbrukt av de som ikke trenger det.

Veit at min far ikke var stort begeistret for høye sykefravær.  Spesielt om han fikk vite at de var på fest eller kun utnyttet systemet.

《Det er vel noe i det at det e dyrt å være arbeids giver. 》

Har alltid hatt en drøm om min egen bedrift , som jeg skulle få opp å gå.

Ikke alltid en helt vet hva en vil og satse det koster.  Denne USA turen skal jeg fokusere mer på å finne et merke på klær som vi ikke har i Norge.  Hadde vært kult å kunne importere i fra USA, til min planlagte nettbutikk.  Det å ha mål og planer det e viktig.

Har sett for meg hvordan en skal bygge det opp , men e alltid litt tids problem…det e også luksus problem.

Da jeg kom hjem ifra USA sist hadde jeg flere mål , før jeg dro til USA igjen.

Må si jeg har klart å fått gjennomført det meste veldig bra. Godt å være strukturert!

Skap deg en nydelig dag 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

4 kommentarer

Siste innlegg