En e sykt priviligert, love it!

Hei 😍

Så er snart helga over , har vært en flott å hektisk helt.

Det å prioritere mere framover, finne den rette balansen mellom jobb og fritid e ikke alltid like lett.

Har et lite problem til å si nei til jobb, det kommer også veldig godt med.

Nå på denne usa turen min , skal jeg ladde opp batteriene, se på livet å bare nyte livet.  Det å vite at vi skal reise til over 30 varme grader e deilig å vite.

For meg e feire å gjøre noe annet, se på livet, ta turer rundt om. Vi har ikke spikret ferdig programmet.  Heldigvis for det , sist var vi i Hollywood.  Utrolig kjekt å se på noe annet denne gangen.

Vi er priviligert som kan reise å nyte livet som vi gjør.  Har også merket at ved å ha noe å se fram i mot . Så klarer jeg også å gi mere gass . Å få opp farta ved å jobbe å stå på.

《Siden jeg har jobbet nesten 2 uker av ferien min . Så blir det også rom til en ny USA tur 》

De siste dagene hjemme før vi drar skal en få unnagjort mye . Blir hektisk men godt å kjenne på denne følelsen at vi lever 😗

Skap deg en nydelig kveld 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg