Enten så liker du meg eller så hater du meg ett av to !

Hei 😗

Godt å kan nyte fin været når en e ferdig på jobb. Godt å kan få nyte disse dagene .

Synes vi e så heldig som får oppleve dette 😗

Dagene fram mot avreise begynne å nærme seg med raske skritt.  Har fått møtt flere av de som jeg ønsket å vie tiden min til.

Noen ser det ut som det ikke blir helt til denne gangen heller….men det er slik som e et luksus problem.

Når fokuset mitt e på ungene og jobb og venner pluss familie.  Si det seg selv at tiden ikke alltid strekker til.

Det jeg kommer til å prioritere mere framover.  Er også det som gir mening.

Da mener jeg mennesker som er god å snill.

De som har baktanker mot å ha en kontakt med deg, de skal få være.  Godt å gi litt luft for nye venner som skal få mere plass !

Synes uansett en har vært flink i hovedsak i hensyn til at en klarer å rekk over alt.

Jeg skulle så gjærne ha hatt mere tid til flere som jeg har dessverre sett litt for lite til.

For meg e det vitamin til sjerla mi å ha det godt med venner og familie.  Like det så godt. 

Derfor skal jeg bli enda flinkere til å åpne plass til det 😗

I dag har jeg tatt et nytt steg mot målet mitt .  For både å kunne øke inntektene mine . Godt å kan ha flere ben å stå på.

Lika variasjon i livet, eg e en karakter som må ha passe utfordringer og også noe å strebe etter . Som ikke gjøres på en, to eller tre. En må virkelig bryne seg på det.

Liker å knekk koder som andre ikke helt forstår hvordan løsnet ho dette?

Vet at mange ikke helt skjønner seg på meg, sikkert også fordi jeg er en person som ikke alltid e lett å bryne seg på.

Enten så liker du meg eller så hater du meg, ett av to.

Som oftest får jeg høre at mange beundre mitt mot og modig valg.

Vet også at mange ikke helt klare å skjønn seg helt på min skarp het å den måten at jeg kjenn på meg dårlig å god energi.

Det e veldig godt å ha det slik , fordi en leser mennesket som en åpen bok.

Jeg e veldig takknemlig for at jeg har denne egenskapen.

Skap deg en nydelig kveld, 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg