Gi fan og ikke dilte etter andre, tråkke stien din selv

Hei 😍

Ingen vet hvordan dagen blir før sola e gått ned.

Ved å forme dagen vår slik at den blir god e et mål i seg selv.

Dagen e så nydelig i seg selv, men vi bestemme også absolutt hvordan vi ønsker å ha den ❤

Godt å kan få nyte dagene godt , høre nye folk . Må si jeg lik det 😗

Hvordan vi er mot andre, det får vi også igjen.  E så hyggelig å se at Forever og Avera jobben min også går mye bedre.

Jeg har satt meg nye å større mål.  En ser også resultater når en våg å samtidig tror på det.

Jeg har også jobbet mer målrettet å våget å snakke om jobben.  Når jeg e på reise og her hjemme.

Et ordtak vi bør legge oss på minne.  Skal vi få salg i vår business.  Da må vi også prate om hva vi gjør.

Hvordan skal vi liksom få salg om ingen vet at vi selger ? Flotte produkter?

Det å kan kombinere jobb og karriere slik som jeg gjør e topp.

Ofte så har en kunder i begge jobbene . Men klare vi også å skille det godt lar det også seg gjør.

Når jeg kjøpte BMW x3 en så var målet mitt å øke omsetningen i begge salgs jobbene . Dette har jeg også klart.

Veien fram kommer til å bli sykt gøy . Like å utvikle å gå den veien få ønsker å gå .

Du veit du går den veien dit du ønsker å nå din suksess, dine mål , nå dine drømmer.

Jeg har mange drømmer  som jeg ikke gir slipp på , fordi jeg skal klare det .

Vi jobber best da vi e avslappet og har roen . Ofte kan vi også jobb godt under press.  Fordi vi klarer å levere til gitt tid.

Jeg opplever også dette med meg selv, men å press oss selv til å stå på . Økt inntekter slik at vi har det bra økonomisk.  E også bare bra, det sies at penger er ikke alt.

Dette er helt sant , men viktig at en har helsa godt i behold slik at vi klarer å gjennomføre våre mål.

Enda mens mamma var oppe å gikk, hadde det bra og godt livskvalitet. Så hadde vi en felles drøm . Vi skulle reise til Kabelvåg å se å møte gamle kjente.

Jeg hadde da ikke råd til denne turen , men vi ble også da skjønt enige om at dette gjør vi til neste år .

Det ble ikke noen tur til neste år sammen, det ble heller sykebesøk til mamma og full jobb som ble mitt ånde da.

Derfor lærte jeg der og da ikke utsette alt vi ønsker å gjør i livet vårt. Viktig av vi følger det vi vil og samtidig det som gjør oss lykkelig .

Livet er her å nu 🇺🇸 og får meg e det snart USA som gjelder. 

I dag møtte jeg på en gammel kjenning av meg å mamma.  Hun sa det så godt, jeg møtte mamman din i byen en dag . Vi avtalte at vi skulle møtes og kos oss med en kopp kaffe.

Plutselig ikke lenge etter , så leste jeg dødsannonsen  i Rana Blad . Det gikk fort med mora de , hva skjedde…?

Måtte bare forklare naturlig at mamma fikk kreft å døde under ett år etterpå.

Damen sa til meg hun var alt for ung til å gå bort så tidlig ….ja måtte jeg bekrefte.  Men er ingen alder på døden.

Derfor er det nå så jævlig viktig å følge drømmer, heng med flotte folk. Gi fan og lev mitt liv .  Det å leve å dilte etter andre ha jeg aldri likt !

Skap deg en nydelig dag ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg