Et Nei e kun i påvente til at jaet har modnet !

Hei 😗

Skal si gårdagen  ble magisk.

I mai så fikk jeg jentungen til å søke på jobb på pappas oppbygde  bensinstasjon.

Han hadde vært med å bygd opp denne bedriften og navnet å ikke minst ryet til denne flotte stasjonen i over 30 år.

Han solgte seg ut i 99 , å våget å følg sin egen drøm.

Hannes nest eldste barnebarn har også en drøm , om å få deg en jobb.
Tjene sine egne penger.

Så i mai da jeg fikk jentungen til å gå med søknaden selv til sjefen til Storebroren.

Hun fikk avslag med at hun var for ung. Hun måtte heller komme igjen.

Den jenta jeg fikk i bilen var trist , lei seg og hadde en forventninger som ble revet bort der å da.

Jeg sa til jentungen at et Nei er bare et Nei, i påvente til at jaet har modnet ❤

Så i går når jeg henter eldste sønn på jobb . Kommer sjefen hans og gratulere meg med ny bilen.

Så spørr hun dattra de kor gammel e ho da dere kommer hjem i fra USA…nesten 16 år .

Eg ansett ho , har jobb tel ho ❤

Skal si det var ei jente som var rimelig stolt over å ha fått seg jobb .

Så fikk også mora rett i at et Nei , også e bare i påvente til Ja et har modnest!

Dette er et viktig fokus vi kan flytte på alt annet i livet.

Rett fokus rette holdninger så kommer også det til deg det som skal .

Cirkel k Er  en kanon flott bensinstasjonen med flott betjening.

Trine ho gjør en kanon flott jobb, å ikke minst alle som jobb der.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg