Heldigvis ble født og oppvokst i en luksus heim!

Hei 😘

En flott arbeids dag e over, nå nyt eg sommer natta å ser ke flott vi har det.

Jeg registrert at flere synes akkurat det samme som jeg .

At folk e litt i overkant negativ på sosiale medier.

Enig at vi ikke skal leve i en bobble å fake livet vårt til.

Men vi kan fokusere på det som gir mer mening. Det å være mer takknemlig, vise mer raushet og inkludere alle i stede for å plukke ut enkelte . Har heller ikke skjønt meg på de karakterer som e så jævlig kjepp høy i enkelte sosiale tilstendinger.  Også e de på tur å brekk nakken da de møter deg og meg . Opplever ofte disse karakterene…som ikke ønsker å hilse på meg en gang.  Men har ikke skjønt greia…før når alt kommer til alt så e det akkurat de som lever i en fake boble …! STAKKARS LILLE DEG!

Seriøst synes virkelig synn i de , har heldig Vis blitt født og oppvokst i en luksus heim der vi ble godt oppdratt med både moral og takt og Tone!
Evig takknemlig for at de lærte oss å sette pris på andre mennesker uansett bakgrunn .

《Det å se verdien bak et hvert menneske e så viktig 😗》

Like å tenke over hva mine foreldre pluss stemora mi , i grunn påvirket meg vell og bra , vi lærer i alle miljø . Men vi tar også med oss det vi har hjemmefra 😗 e positivt!

《Vi har veldig bra sosiale goder, som mange benytter seg av.  Det e et fantastisk bra system vi har her . 》

Ofte ser vi at mange suttre  over små bagateller. Dette har jeg ikke skjønt meg på. De som virkelig e syk, de bruker humoren som middel for å ha det godt i livet sitt.

Hvorfor? Klarer vi ikke å heve oss å se på godene vi har her i Norge?

Flytt blikket ditt utenfor Norges grenser , å se de som virkelig sliter?

Amerika og andre land i Europa har ulike sosiale goder enn vi har her. De har ikke det like lettvint om de blir syke og trenger helse hjelp blandt annet.  De må ha forsikring for å få helsehjelp.  Det er det kun  de som er rike som har råd til å få god helsehjelp.

Det å vise mer takknemlighet over hvordan vi har det e faktisk veldig lønnsomt.  Fordi vi er det vi sier og gjør.  Ord og handlinger det henger i hop.

Oppfordrer alle sammen til å være takknemlig, påvirke andre til å ha det bra.  Det gjør sykt godt å vite at en  påvirket et annet menneske slik at de får en bedre livskvalitet. Det å gjøre litt for andre , gi tiden du har, bruk litt av deg selv…slik at du bidrar . Det skal sykt lite til for å motivere, gode ord og være positiv. 😗

Mamma fikk kreft for andre gang i 2012. Hun var positiv til det siste , hun er også et levende bevis på . Selv om hun hadde jævlig med smerter . Så ønsket hun og bidra for andre . Dette si også mye om det å vise omsorg for andre.

Da det er du selv som absolutt trenger det.  Så gir du andre det lille ekstra.  Ved å vise omtanke og gi de din tid.

Mamma sa at hun fikk så mye igjen av livskvalitet da hun gjore det , fordi det å glede et annet hjerte er noe av det beste vi gjør mot et annet menneske 😗

Skap deg en nydelig kveld 😗

Tusen takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

1 kommentar
    1. Siden jeg har lagt ut personlig informasjon om titusenvis av uskyldige mennesker på bloggen min uten deres samtykke, oppfordrer jeg alle til å bestille masse dritt på nettet i mitt navn. Det har jeg fortjent.
      Mvh Erik Løvenbalk Ribsskog
      Drammensveien 507, leilighet 119
      1363 Høvik
      Tlf 99424084
      E-post: [email protected]
      Personnummer: 25077030568
      PS. Ikke slutt med dette før jeg har fjernet den personlige informasjonen til de titusenvis av uskyldige menneskene fra bloggen min.

Siste innlegg