NEI er kun i påvente til vi e klar for et JA!

Hei 😗

Yes da har jeg gjort det , 😗

Godt å våg litt…kjenne på denne spennings e viktig.

Har nå tatt et nytt modig valg….så yes blir spennende å se utfallet. 😗

Nå i skrivende stund så e det Aldeles strålende sol og varme.  Vi har det helt topp. Det som mangler e det å kunne ha fri , nyte kvalitetstid sammen med venner og familie. Ha et flott mannfolk å vært opp 👉😗👈

Har selvfølelse bare godt i ta å stå på , spesielt når jeg veit hva jeg har i vente!

Ofte så er vi redd for å få negativ svar , jeg har opp igjennom årene . Fått mange nei, ikke har det stoppet meg, det har heller bidratt til at jeg har brettet opp armene for å få det til.

《Ei som har nådd mye lengre enn jeg , sa så flott et nei e kun i påvente til vi e klar for et JA 》

Det jeg også har ønsket meg i mange år , har jeg også nå satt i system . Å yes blir spennende å se hvordan det går med dette prosjektet!

Vi jobber og står på for å nå både våre mål og de utfordringer som kommer.

Det å gjøre seg avhengig av noen e ikke lurt , derfor så e det så godt å kan bestemme seg selv for hvordan vi ønsker å ha det .

Jeg ser virkelig  opp til de som får til noe, å samtidig ønsker at andre skal lykkes . De som våger å stikke hode fram.

Jeg har også våget å stikke meg fram og skille meg ut i fra mengden .

Det å heie fram andre e også noe som vi burde være flinkere til….ikke bare se vår egen vei å tru at vi e så jævlig god!

Skap deg en riktig nydelig kveld 😗👈

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg