Folk er lei grinete mennesker som suger energi !

Hei 😘

Godt å kom seg opp å kan nyte dagen ute 😘🌞

Sola, varmen e på plass helt sikkert at dette e balsam til sjerla ❤

En skal kos deg med de oppgavene en har, gjør det så til de grader. Fått klippet gresset over hele hagen min, godt å få det gjort unna. 

Siden jeg kjøpt meg en ny bil , så måtte jeg også forandre litt med å parkere bilen vi skal bruk til å kjør skrot på søppel plassen og når vi skal kjøpe material.  Godt å kan ha en ekstra bil til slik 😗

En blir også godt vant , med ny bilen e godt å kunne ha det på stell.

En må være flinkere til å belønn seg selv med de goder en ønsker i livet sitt.

Jeg elsket å holde på ute og stell og rydd…har dessverre ikke blitt like god tid til alt . Har måttet jobbe mye ekstra pga USA turene som jeg følger min sønn på.

Mange skjønner heller ikke hvorfor en ork å gjør det . Vil bare si at det vi gjør for oss selv og ungene det må vi få avgjøre selv. Vet at mange ikke helt forstår hvorfor en har disse målene…men , vi i vår familie.  Vi er så sammensveiset og målorientert. Vi heier opp hverandre ønsker at alle rundt oss skal lykkes.

Da vi har det slik , så motiver vi også oss selv veldig godt 👏😍👈 men vi motivere også venner og kjente, og ukjente.

Ofte møt jeg på folk som har hørt om at min sønn har meldt seg inn i et Brother team i California.  De forstår selvfølgelig ikke helt hva han gjør der nede.

Men da en forklarer at det er selvutvikling og for å nå høyere mål i livet .

Bare den bekreftelsen jeg fikk i fra 3 gutter i alderen i fra 20 til 27 år. Da de sa de hadde ønsket at de hadde vært like flink som min sønn da de var på hans alder .
Alle de tar både vare på hverandre og jobber i team work.  Selv om vi bor her i Norge.

De roste meg også for at jeg står slik på for min sønn. Det er også godt å få tilbakemeldinger på noe en gjør for ungene.  Godt også at en ser at dette også bidrar til suksess ikke bare til ungene, men oss alle.

Vi blir påvirket også godt mellom de karakterene vi omgås med.  Tenk du på hvem du er med ? Henger med?

Har det påvirket din adferd ? Hvordan du ser på andre og ellers?

Jeg tenker dagstøtt på hvem jeg omgås med.  Fordi de påvirker meg om jeg vil det eller ikke. Samme fan!

Derfor se igjennom de du egentlig mistrives med , de som prater deg ned , de som alltid e negativ, osv.. ..

Finn selvfølgelig sine egene ord, om mine beskrivelser ovenfor ikke stem , så ta dine egene.

Fordi du vet akkurat nøyaktig hvordan du føl deg etter du var i møte med negative mennesker.

Den følelsen du sitter igjen med, må du riste av deg .  Hvordan gjør en det ?

Mange ulike måter å gjør det på. Den største effekten med det er , kutt de ut , være i positivt miljøe. Få opp latteren, se på noe hyggelig på TV eller hør på musikk for å komme i en annen stemming.

Fordi går vi tilbake til disse karakterene…vil du også alltid føle deg tappet for energi, mer negativ og ser ikke positivt på livet.

Når en trekker seg unna, å får en god energi.  Så tiltrekker også du deg flotte katakterer.
Ikke frykt for at du skal bli venne løs . Fordi du kommer til å tilføre deg mere venner.

Folk e lei av mennesker som suger energi og er grinete.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

Skap deg en riktig nydelig dag, love 😗

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg