Kjekken som e singel å har draget 👉❤👈

Hei 😘

Da var en flott arbeids dag over . Nå e det bare å brett opp arman…å få gjort litt her hjemme 😗

Tenk sola å sommer varmen kom , no går alt så mye likar.  Vi ser letter på ting , godt å få prate med flotte folk utenom jobb i dag.

Det å bytt litt ord med mening, så gir også tiden mening også !

Har merket meg at enkelte mennesker tror det e bare å ta seg til rette . Men så enkelt e det ikke , kjenn på en son bitter ved smak i kjeften i dag, glad eg har vett nok til å holde avstand.

Ofte så tenk ikke folk over konsekvensen av ord og handlinger.  Det som også en kjenn på e hvor e respekten ute blandt enkelte?

Ordet respekt e jo selvfølgelig relatert til hva en selv ser på det . En har jo også Selvfølgelig ulikt måte å være i mot andre.

Når en opplever situasjoner som vi ikke liker , vi ønsker å trekke oss unna.  Så gjør også dette noe med deg.

《Enkelte har ikke lært det ordtaket å stopp i tide mens leken enda e go》

En e som sagt ikke født i går , å være en person som må tåle litt trøkk e greit , men da ting går ut over uskyldige mennesker så e det ikke lenger innafor….mist respekt for slike karakterer…..

Godt å ta lærdom av alle situasjoner, å husk kun kopiere det som er gode handlinger!

Fordi du får igjen det signalet en selv sender ut, derfor kan ikke dette gjentas ofte nok.

Jeg skal skape meg en  herlig dag , riste av meg denne ekkle ved smaken….å gjøre den om til et kjærlig pust .

Fantasere at mellom hekken e det en nydelig Mann, som ønsker å bli min  😗👉👏👈😍😗

Vi må ha fantasien  og trua på at kjærligheten seirer …e jo sykt mye vakkre mannfolk som trenger ei dame med rette holdninger og ser etter akkurat den kjekken som e singel og har draget 😗

Ta å skape deg også en harmonisk dag , 😗

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg