Hun tilførte meg en sykt stor kraft !

Hei 😘

Har hatt en flott dag , har gått rimelig i ett med planlegging og forberedelser til USA turen .

Dagen i dag har jeg brukt på meg selv og ungene.  Godt å kunne nyte og bare være.

Blir alltid litt kjøring , men e bare godt.  En vet at en bidrar til noe bra.  Så det er motivasjon bare i det 😍

2 arbeidsdager igjen e så godt , hadde noen sagt til meg, hei du må hold deg hjemme å jobbe 1 uke til …. uff det hadde ikke jeg orket .

Har i grunn lite motivasjon nå men kommer til å bli kanon godt å få kjenne sommer varmen og få nyte livet å ladde opp. Uten din eller andre sine forventninger.  Jeg har jo selvfølgelig forventing til meg selv.

Har i dag sett litt på TV husk ikke sist jeg gjor det her hjemme.  Jeg bruk ikke tid på det , men i dag var det godt å sett Øyan på noe annet enn mål og ambisjoner. 

Jeg har jo kjent lenge på denne følelsen at jeg må gjøre noe annet.  Har i dag jobber mere med å finne meg en slag plan, for hva . Har også startet en prossess her , blir veldig spennende å se hva jeg ender opp med.

Når du kjenner på kroppen din at du må jobbe mer med selv for å holde din motivasjon  oppe . Da har du et problem, denne følelsen har jeg kjent på litt for lenge ….. men det som har motivert meg for å klare å stå i dette er USA turen pluss en til belønning som jeg hver dag kommer til å minne meg på du e flink , du kan stå på , du gir ikke opp , du falt ikke ut , du brukte din stahet på en positiv måte.

Herregud hadde flere av  de andre gjort det samme som jeg , hadde jobben også vært bedre å være i.

Glad jeg ser på gærnskapen å ikke kopiere. Ønsker å framstå som en positiv og real person. Som bidrar og samtid øker arbeids gleden .

Min moral e å være positiv og glede andre.

Disse tingene koster ingen ting , men dessverre er det også ofte fraværende i arbeids livet og ellers. 

Ikke ofte mennesker bryr seg å spørr hvordan en har det , ser det selv . Jeg vis omtanke for absolutt alle på jobb ser om de har farger håret , klippet og gjort noe sprekt.  Så er mitt mål å gi alle sammen ærlige med positive komplimenter.  Fordi dette bidrar til bedre selvfølelse og en får en goď følelse ved at andre e snill mot andre.

De å vise vennlighet er noe som er godt i hjerte rota .

Har flere som har spurt meg hva er grunnen til at du ønsker et veiskille .
I livet ditt å gjøre noe helt annet

Jeg er som sagt ikke motivert slik som jeg var.  Glød ikke før mer faglig påfyll heller. Har jobbet over 100 prosent og studert i 5 år . Mulig e det en grunn her. Samtidig er det en kurs endring på personal som også påvirke meg negativt. 

Det er andre gang jeg sklir i fra helsesektoren  , men denne gangen så kommer jeg til å ha jobb før jeg slutter helt. I helsesektoren skal ikke være like dristig som jeg var i 2012 å sa opp  jobben min i restauranten og hadde ingen inntekt på 2 mnd…… jeg klarte det og trenger ikke å bevise for meg en gang til at jeg klarer det igjen  .

Derfor jobber jeg masse med Forever slik at jeg kan bygge opp her i nord og på USA turene kommer jeg til å informere om det til mennesker jeg møter på min vei.

Derfor må jeg gjør masse andre ting på hjemme arena , tving meg til å skrive  ned hva ønsker jeg å jobbe med, så i dag har jeg studert på nettet  enkelte kule bedrift løsninger.  Som jeg kunne ha tengt meg til.

Har heldigvis 20 års erfaring som selger, 11 års erfaring i hotell og resturang.  Har jo også vokst inn i hotell gamen, så den er medfødt.

Det å gründer fram sin egen idé e også noe jeg har vokst opp med, pappa er mitt store forbilde.  Jeg vet at han synes jeg satser friskt. 

Mamma så mens hun levde, at hun viste ikke om en mere modig kvinne som hun kjente . Hun sa ofte til meg, gå for dine drømmer og bestem deg for å lykkes . Dessverre er hun ikke blandt oss, men jeg vet han er garantert bak i kulissene ❤

Hun tilføre meg en sykt kraft i mitt liv, jeg tørr og våger å leve mitt liv.  Ikke fordi jeg har foreldre som hadde alt i livet sitt.

Det er kun fordi jeg har jobbet å slete for de verdiene jeg selv har i dag.
Har tilegnet meg god kunnskap i fra
Alle arbeids plassene som jeg har hatt opp igjennom årene.

Det å modnes å ta ting stepp for stepp er veldig viktig . En kjenner nå i dag at de stegene og målene som en har satt seg , de har en allerede begynt å jobbe ekstra mot.

Skap deg en vidunderlig nydelig kveld ❤

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg