En må satse før å få resultat!

Hei 😗

Snakk om at helga går unna, vi har hatt sommer temperatur og nå e det høst stemning 😙 Været det gjør vi null med!

Stemningen e mystisk, jeg tørr påstå at den speiler hvordan en har det.  Spenning, en har mange kule ting som e på gang . Godt å kjenne på denne gode følelsen.

Det å ha noe å gled seg på, bidrar også til at dagene går unna!

Nå har jeg 3 dager igjen til USA turen , merket at nå kunne de lett ha bare blitt borte . En klarer selvfølgelig ikke å haste av sted hurtigere selv om en ønsker det i blant.

Har flere avtaler i dag , godt å ha et jevnt program , så går tiden hurtigere.

Merker at motivasjonen, belønningen  det er dette som holder meg oppe nå.

Hadde ikke jeg hatt det jeg har gitt meg selv i belønning.  Så har jeg ikke klart å stått i det jeg har nå. Viktig at én e raus mot deg selv.

Har flere oppgaver som jeg skal se over, og få jobbet ut mer på hjemme fronten.  USA turen kommer til å bli nydelig, godt å bare være meg. Jeg har bestemt meg for å gløtt etter en ny drømme jobb. Ønsker som sagt å ha noe annet .

Du har sikkert også følt på kroppen, hva kan jeg gjøre ? Hva kan jeg justere ? For å få det bedre .

En ferie e i alle fall på sin plass , kommer til å bringe frisk pust inn til meg.  Det å åpne seg for å kunne se andre muligheter er noe jeg skal gjøre.

Forever har jeg fått bedre til , fått rekruttert nye kollegaer og samtidig økt salget i det. Utrolig spennende å følge utviklingen framover.  Skal fortsette å se etter nye kollegaer, fordi en kommer til å lykkes med det en gløder for.

En har stått son på siden sist USA tur, det er 12 uker siden jeg kom hjem i fra Las Vegas, siden den turen har jeg brettet opp armene . Har jobbet mye for å kunne følge sønnen min opp på disse USA turene.  Det å kunne bidra for at vi lykkes , han lykkes så gir dette oss alle en Vinn Vinn situasjon.  En må satse før å få resultat 👌

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg