Sett deg mål og ha belønning så STOR at du klarer å gi jernet!

Hei 😗

Kjenner at det begynner å verke for å pakk og reise feber e nesten kommet.

E så spennende å reis å oppleve verden. At ja en teller nå dager før vi reiser. Nå e det 4 dager til vi sitter å kjøre nedover til Værnes. 

Bare en tenker på det , så kjenner jeg magen blir i god stemning 😗

En har så godt av å gjøre noe annet, skal på turen jobbe med bokprosjektet mitt.  Har hatt så mye på tapeten i det siste.  Med møter , planlegging og jobb med avera og forever.  Lage meg mål som går over 2 år. Godt å ha ting på papiret.

En rekker ikke alltid alt en vil gjøre, men vi rekker det vi ønsker å få gjennomført der og da.  Har prioritert vennerog familie.  Ungdommen aller høyest , må ha god tid med dem også.

Fordi det påvirker også meg i hvordan jeg både jobber og når mine mål.

En ønsker å ha tid til å møte alle, dessverre har en ikke alltid det. Men de som har hatt lyst til å møte meg. Så har jeg også klart å vie tid til de alle.

Godt å ha gode relasjoner mellom venner og familie.  E godt å kunne bruk tid på dem.

En får også tilbake det en selv gir , så en må også tenk over hva en gjør.

Det å ha belønning som bidrar til at en klarer å stå på mere , det e viktig . Fordi vi klarer og stå i det en ikke alltid trivest bedt med 😘

Sett deg mål også ha belønning som bidrar til at du klarer å jobbe målrettet!

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

Slenger med flere bilder i fra San Diego, slik at du får se hvor hyggelig det er der😙

0 kommentarer

Siste innlegg