Yes , eg klarer alt nå !

Hei 😗

En kanon flott dag 😗

Tempoet er som vanlig i 100 😙 en lik å være der det skjer.

Skal si dagen i dag blir jeg å huske så lenge jeg lever.

Vi lever her å nu , så hvorfor ikke være modig, våge og følge det du drømmen for.

I dag har jeg allerede startet med å få en ting i boks av mine drømmer.  En belønning til meg selv , fordi frøken strøken står på dag og natt.  Må jo selvfølgelig belønn meg selv for strevet jeg har.

Dette komme også til å minne meg på , hva som ligger bak , da jeg får min belønning.  Vær dag blir jeg påminnet du er flink, du klarer det du bestemmer deg for. Dette kommerogså til å motivere meg enda sterkere for å lykkes i andre arenaer.

Kult å kunne påvirke andre mennesker, som synes jeg er modig , sporty og tør å våger . Veit at denne Dagen kommer jeg til å ha godt i minne 👌❤

Vil bare si til deg , følg drømmen din , våg mere . Du taper ingen ting på det.

Skulle gjerne ha sittet hele dagen på altan å slekka sol og hatt et stort smil rundt kjeften.

Men, skal bruke dagen på de som trenger meg aller mest , pasientene 😙 da er det bare å ønske velkommen til arbeids helg nr 12 😙

En klarer å stå på når en har noe godt i vente . Bare 5 dager igjen nå til vi setter kursen til USA 😙

Lag deg en hyggelig dag, sammen med andre hyggelige folk 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg