Ta å avslutte det som suger!

Hei 😗

En flott dag har vi hatt 😗

En god sommer stemning i dag, har fått tilbringet dagen ute , e så nydelig 😗

Hadde vært så bra, om vi fikk flere slike dager 😙

Har fått tilbringet dagen sammen med ungdommen, pappa og co. Godt å ha tid til å prat litt. Ofte så har en ikke nok tid til de en ønsker å tilbringe mest tid sammen med 😗 Skal være flinkere til å disponere tiden min bedre 👌

Har allerede ting på gang i morgen, skal jobbe litt med Forever og avera . Godt å kunne se at en får til mer for hver dag som går.

Hvis vi ikke gjør noe, så kommer en ikke til å lykkes.

En foretnings idé  kommer ofte da en reflektere sammen med likesinnede, venner eller en bare kommer på det selv. Har jo selvfølgelig vært ute med kjeften , å ymtet frampå at jeg ønsker å bevege meg i noe annet.

Karusellen starter allerede når en har bestemt seg for å åpne blikket å se .Ofte er det vi selv som begrenser oss aller mest. Har flere viktige telefoner  jeg skal ta i morgen, dette for å skjekke ut og for å utelukke om det jeg tenker på , er verd å bruke tiden min på😙

Spenning i kroppen e så godt å kjenne på , kjekt å kunne tørr å samtidig våge . Har planlagt at denne USA turen , så skal jeg se hva de har som hadde vært rå kult å hatt her på Mo I Rana.  Det å bruke denne turen til å bygge foretning e også noe jeg kommer til å jobbe mot.

Jeg har veldig lett for å komme i kontakt med folk , dette er noe som er kanon viktig i jobben min i salgs jobben min i Forever og Avera . En kan ikke være overlegen, hoven eller bare se min egen vei.

Det som er når en har en fullsatt timeplan, å ønsker å tilføre mer ting som igjen bidrar økt inntekter.  Så blir det til at en avslutter noe som en ikke ork å vie tiden sin på. Det som ikke gir noe tilbake.

Så har allerede bestemt meg for hva som skal ut , nå framover.  Godt å ha flere drømmer, å stenge noen dører.

Det å avslutte det en ikke kjenner gir deg noe igjen , det er veldig lurt . Fordi en frigjør mere tid til det som en  ønsker å gjøre.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

2 kommentarer

Siste innlegg