Rett prioriteringer!

Hei 😗

Godt å kunne nyte fridagen sammen med likesinnede 😙

Det å ikke alltid ha en plan med alt , e også kult og greit. Vi slapper mer av , da vi også juster våre forventninger. 

I dag har jeg kun vært meg , å være den personen vi er e så god på. På jobb kler vi på oss en rolle som alle kjenner oss i. Det å vær seg selv, gled seg på små ting .  Son som i dag et hyggelig café date med en god venninne.  E noe som også bidrar til at jeg har det bedre. Møte andre menneske som også er med på påvirke dagen min , jeg velger alltid å se løsningene på et problem. Kommer lengre da 😙

Tempoet e høyt til tider , da må jeg også fylle det rommet som skal til for å kunne lykkes.  Jeg må være i det elemente som bidrar til at jeg blir en bedre utgave av meg selv 😙 ønsker å bli bare bedre, ikke så verst det akkurat. 

Så når vi setter kursen vår dit vi selv ønsker å være , ja så er vi der.

Nå er det bare å forberede seg på en ny avslutning på skolen til yngste sønn i huset, det kommer ikke til å bli et savn barneskolen.  Det kommer til å bli en sann glede.

Godt å se at ungene, de modnes å de blir like kjekk som opphavet 😙

Må si jeg føler meg sykt priviligert som bestemmer min arbeids tid selv . Å ha fri på slike dager er selvfølgelig ingen selvfølge i den bransjen jeg jobbet i.  Så lykkelig jeg som kan få være med å feire avslutningen sammen med Thor Sebastian, det kommer til å bli godt å kunne avslutte dette kapitlet i livet vårt.

En ny epoke starter for han , kommer til å bli sinnsykt spennende å følge han. Han har fått ungdom skolens strengeste lærer , men han e god å meget dyktig i sitt fag . Thor Sebastian gleder seg enormt til å starte etter endt usa ferien 😙

Nå er det litt jobb med Forever før vi skal videre 😙

Ønsker deg en riktig nydelig dag, skap deg en nydelig stund 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg