Spre glede og entusiasme !

 Hei !

 

Godt å vite at jeg har fri i dag, skal nyte dagen godt . Skal spre glede og entusiasme rundt meg , er viktig at en tenker over hvordan jeg påvirker andre.

 

I dag er det akkurat nøyaktig en uke til jeg drar til San Diego , herregud som jeg gleder meg , dagene de går unna. Har fått gjennomført mye fram til vi skal dra, noe må en sikkert da vi kommer hjem .  Har lyst til å bare leve også , har et tempo i min hverdag som er meget høy, derfor så gir jeg meg slev litt mer slakke også. Skal nyte dagene ikke løpe over alt, så livsnyter er jeg også.

 

Har avtalt med masse folk som jeg skal møte nå før jeg drar til USA , har heldigvis fått booket mange avtaler, mellom jobbøktene mine . I dag skal jeg møte en venninne , som det er en stund siden jeg har møtt. Er viktig at en vier tid til de som gir meg positiv  energi .

Jeg ladder opp da jeg er i en annen arena , der det ikke alltid forventes av meg at jeg skal prestere og levere. Godt å kun bare være meg selv.

I går skrev jeg en 2 års plan for hvordan jeg skal kunne utvikle meg i jobb og karriere, jeg ønsker å nå langt så da er det også viktig at jeg skrever ned mine mål og mine belønninger . Fordi da vi har noe å se fram i mot , så øker vi både hvordan vi lever det vi skal gjøre. USA turene for meg har bidratt at jeg har økt mine inntekter med 15 til 20 tusen kr pr mnd , fortsetter jeg like bra så har jeg øket mine inntekter med 180000 til 200000  Det er kult , denne økningen har kun betydning for at jeg har gitt meg mer belønning i form av reise. Du kan bestemme deg for noe helt annet , som igjen tvinger deg til å jobbe mer, som bidrar igjen til økte inntekter. Du får også bedre livskvalitet , ved å mestre og ha det godt med deg selv. Når vi klarer og nå våre mål så øker det også truen på oss selv, jeg har i alle fall registrert at det bor mer i meg , en jeg hadde trudd, og derfor ønsker jeg meg på et annet nivå . Innen for karriere, der jeg kan sprenge mer grenser. Er en slik karakter det du ser som umulig ser jeg som et mål som jeg ønsker å seire. Har alltid jobbet med mål i livet mitt og det fungerer fjell.

 

Men det skal sies det er også første gangen jeg har økt mine inntekter slik , så ja belønning er viktig for at vi skal klare å stå i kampen og jobbe målrettet.  Jeg blir sykt motivert da jeg ser at jeg lykkes, så jeg tvinger meg også til å bevege meg lengre, for hvorfor ikke ønske å nå lengre enn der du er i dag ? Jeg har ikke tengt å stå i min jobb livet ut, må være i utvikling.

 

Vær ikke redd for å prøve og gjøre noe annet , ved at et prøver å gjøre noe annet så har vi uansett forsøkt , vi kan heller ikke gi opp før vi har startet og samtidig vi må også la ting ta litt tid. Derfor kan det være viktig å stå lengre i en jobb du ikke er helt gira på, men gjør det , mens du utvikler noe du drømmer for. Så bidrar du også til en annen kul ting du klarer å stå i det som er tøft, men du vet hva belønningen din er ? Egen bedrift , ny jobb eller noe annet du gløder for så kan du utvikle din hobby som din drømme jobb.

 

 

Skap deg en nydelig Onsdag, skal nyte fridagen min , håper du får en like flott dag som meg . Ønsker deg også lykke til om det bor en Grunder  i deg for å utvikle noe annet enn det du jobber med i dag, jeg håper at du lykkes.

 

 

 

Tusen takk for at du leser bloggen min , utrolig takknemlig for at du vier tiden din her !

 

MVH

 

 

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg