Godt samspill !

Hei 😗

Godt å ha en fri dag, selv om en har program denne dagen også.

Mellomste har avslutning på skolen så blir kjempe stas å være sammen med ho 😙 10 skole år er snart ferdig, å en ny epoke i livet hennes er på trappene.

Det å ha fulgt opp henne hele livet, har vært en ære. Hun er blitt en moden kvinne.  Ser tilbake i min egen barndom så er likheten enorm.

Når valget står mellom ulike studier , så hun går en spennende reise i møte . Hun har vært modig i valgene også , så blir kjempe spennende å se hva hun kommer inn på 😙

USA turen hun skal være med på i August.  Så skal hun være med på møte sammen med Storebroren.

Det kommer til å bli en spennende reise for henne. De får 3 dager i Santa Ana  som kommer til å åpne opp en helt ny verden for henne.

En husker jo godt selv det som ga inntrykk og hvem vi ønsket å bli mest lik.  Vi har jo alle forbilder og det å se ungene at de har den gode måten å være på e unikt. De ønsker at den andre skal lykkes.  Så godt å ha dette samspillet med dem .

Når den ene bidrar til noe positivt så følge de andre 2 etter 😙

Jeg skal skape meg en kul dag, skal i mellom slagene kos meg å gjøre mine ting. Godt å kan gjøre det en har aller mest lyst til der og da😙

Skap deg en fin dag !

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg