Skap deg en fin kveld!

Hei 😗

E så sinnsykt godt å kjenne at jeg lev, bryte litt grenser og gjør noe helt annerledes.

Kjenner at en blir som et barn , full av forventninger og kjenn eg gledes veldig.

Godt å kjenne på gleden en har, håper mange tørr og våger å følge drømmen sin.

Har nå 2 fridager som jeg skal bevilge  tiden på , flere ting her hjemme som jeg skal bli ferdig meg. Nå e vi også komplett her hjemme, godt å ha den gode støyen med musikk , noen som alltid går opp å ned trappa 😙

En skal sette pris på at ungene de ønsker å bruke tiden på meg , om ikke lenge e dette historie.  Derfor så nyter jeg dette, må det 😙

Begynte å male huset ute , nå er der ikke vær til den uteaktivitet. Litt godt også å se at en får unna gjort masse annet når en må vri hjernen å gjøre noe annet.

Har liksom ingen latmanns liv her hjemme, har nok å ta tak i. Enkelte dager e det godt også å kun slappe av må det også 👌😙

Denne uken så har jeg jobbet 12 uker i ett siden jeg kom hjem i fra USA sist,  
Heldigvis så har jeg fylt dagene med masse gøy . Må flir godt ellers så har jeg det ikke helt greit. En god latter det bidrar til en større glede og livskvalitet.

Har fått jobbet med bokprosjektet mitt, så er et steg nærmere målet, bokprosjekt mitt er noe som skal være gøy å holde på med. Har en plan og et mål for hvordan jeg hadde tengt å bygge opp boken.  Samtidig så er det også viktig å fylle dagene med gode opplevelser. Så det å skrive like mye vær dag , har dessverre ikke blitt helt etter planen .

Når en har noe å glede seg til , så e det helt sykt å se , hva vi ikke får vist oss selv . Da vi ikke setter oss mål.

I fjor hadde ikke jeg andre mål , en at vi skulle ha det bra , og klare å betalemine utgifter.  Nå da en har ikke bare ett mål, men flere ser en at det bor uante krefter i oss.

De har jeg bestemt meg å hente opp , fordi jeg har mange flere drømmer som jeg ønsker å få gjennomført 😙

Skap deg en god kveld 😙

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min ❤❤❤

MVH

Elin Weronika Skarstad.

0 kommentarer

Siste innlegg