Skap deg en flott uke!

Hei !

 

 

Da var arbeidshelgen over, godt å kan se tilbake på en slik kul helg. Latteren har sittet løst i hele helga, må ikke bli så lenge før en møter Wanja Blind og co igjen , utrolig givende. Det å bruke tid med mennesker som har den samme humoren , ler og har det gøy e så kult. Vi har jo jobbet sammen i mange år , så ja vi kjenner hverandre veldig godt.  Dagene etter en slik flott helg , blir også mye kulere, vi åpner opp for å ha det mer gøy.

 

Selv om vi enkelte ganger kan føle at vi må jobbe ekstra for å være i denne stemningen. Da er det snart ny uke, å den kommer også til å prege oss veldig, har 2 avslutninger på skolen og eldste sønn som avslutter sitt studie år , på ubestemt tid . Han er meget modig , baner vei for mange , ved å tørr og bevege seg i en annen arena. Det å følge drømmen sin er utrolig viktig. Selv om du kan føle at en står alene , så følg det du ønsker å gjøre. Det broder teamet Daniel er med i California har bidratt  til at både jeg og alle mine 3 barn , har blitt positivt påvirket. Daniel kommer til å vokse på dette, fordi dette er selvutvikling og en lærer mer om det han ønsker å jobbe med en du kan lære i et studie. Det å bevege seg i denne arenaen som han har gjort , er så modig av han , jeg selv har faktisk fått mange gode råd som han har gitt meg , for hvordan jeg kan lykkes i mine private jobber. Det å kunne ha de samme verdiene ,  se det som ingen andre ser, fordi vi har et åpent sinn, vi har ikke lukket øynene for mulighetene som ligger framfor oss. Jeg kjenner bare nå , at jeg gleder meg så til vår reise som kommer til å bringe oss mer Glede , lærdom og samtidig vi lærer noe nytt om USA på alle våre turer. Det er så kult og kunne få ha denne tingen samme med ungene.

 

Ved  å sprenge litt grenser så får vi det til, en skaper den hverdagen som vi selv ønsker. Jeg ønsker å være levende og ikke bare eksitere. Derfor må jeg ha flere ting som jeg må bryne meg på. Kult å kunne lære meg mer og samtidig se at vi modnes mer på veien mot målet.

Jeg skal bruke litt tid denne uken på å jobbe med nettbutikken, for har lyst til å tilføre noe som vi ikke har i Norge, så ja USA har mye kule ting som en kan importere. Så må finne ut litt mer om hvordan jeg går fram og lignende . Det er en lang reise i seg selv , men drømmen min den skal jeg jobbe mot helt sikkert.

 

Skoleferien til ungene blir i fra onsdag, så kjenner jeg at det kan jeg like godt, kommer til å bli så kult og få ha de hjemme , gullan og kan ha den gode kvalitetsstunden med de. De er alt en har , derfor må en også følge de godt opp , være tilstede for dem. Det er så godt å se at de har modnest så mye i det siste, det beviser jo også at de er sunne og har sunne verdier. Alle 3 de er fantastisk.

 

Da skal jeg snart få tatt kvelden , slik at jeg kan være fres til morgen dagen , godt å kan kjenne på kroppen at denne helgen den leverte, selv om jeg hadde arbeidshelg, hadde det så kult , denne uka som kommer så er den full stappa , mange som ønsker å møte meg denne uken , før vi drar til USA. Så håper jeg rekker alle jeg har sagt ja til . Huset skulle jeg få ferdig malet men ,pga av været så har jeg ikke fått det helt ferdig , men en har uansett kommet nærmere målet. Har jo uken som kommer så ja kan jo klare å være heldig ….. skal få en som skal gi meg pris tilbud på å legge inn strøm i lysthuset mitt . Sp blir spennende, det tar form alt . Det som er at en må ofte gjøre mer enn de som er 2 pga at jeg er alene, men ungene de er kanon flinke og hjelpe meg også , skal være veldig takknemlig for at jeg har de. Skal vurdere å leie inn noen for å male siste rest også , så ja vi får se. Synes det er godt å male også , er jo terapi og en slapper helt av, tenker ikke på noe.

 

Når jeg kjørte Daniel på jobb i dag så møtte jeg pappa , er alltid like hyggelig å møtes, både jeg å pappa jobber vel mye. Så da jeg har ledig jobber han , osv. det som er viktig er å sette pris på stunden vi får uansett. Beundre hans stå på humør og hvordan han jobber og får det til. Han er en dyktig ved selger. Mange som sier til meg , at de har aldri opplevd en så flink selger. Kjekt å få høre det, fordi han har jobbet seg opp i denne bransjen på egne hånd , så en har lov til å skryte av han .

 

Skap deg en vidunderlig flott uke, det skal jeg selv gjøre.

Tusen hjertelig takk for at du leser bloggen min , utrolig takknemlig !

 

MVH

Elin – Weronika Skarstad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg